27 April 2012

Maybe tomorrow

Witam. Na imię mi Magda, na stardoll Clevleen97. Zostałam redaktorem na okres próbny, za co naprawdę dziękuję. Jedyne, czego teraz bym chciała to wena na robienie stylizacji, bo tworzenie outfitów na siłę naprawdę beznadziejnie wychodzi. A jest presja, żeby zadowolić wymagających czytelników. Mam nadzieję, że moje stylizacje się Wam spodobają. 




spódnica/skirt - Young Hollywood
kamizelka/vest - Bonjur Bizou
top - Dior
torebka/purse - Chanel
buty/heels - Voile Holiday Boutique
bransoleta/cuff - Dior
kołnierzyk/collar - Bonjur Bizou


Stereophonics - Maybe Tomorrow

5 comments:

  1. Spódnica jest świetna. Ogólnie to stylizacja mi się podoba, ale nie jestem przekonana do połączenia złota z srebrem.

    ReplyDelete
  2. Gdyby nie ten kołnierz, to nie byłbym do końca przekonany, ale dobrze że go założyłaś, bo w połączeniu z resztą ciuchów wygląda świetnie!

    ReplyDelete
  3. Tak nietypowo, podoba mi się, a ponadto uwielbiam spódnicę <3
    iizuuniaa

    ReplyDelete
  4. Mnie też nie przekonuje połączenie złota i srebra. Poza tym, nie jest źle ;)

    ReplyDelete
  5. Mnie tak jak Henedzie. ;) Ale fajne jest połączenie spódnicy w stylu romantic z tatuażem :)

    ReplyDelete