27 April 2012

It's too late, but tomorrow has to wait.


Witam.
Tutaj (Mister)Szymon.
Jak zapewne się domyślacie, pisać będę na tym blogu, za co bardzo dziękuję. c;
Mam nadzieję, że moje stylizację będą się podobać Wam, a mi podobać się będzie praca z Wami, zarówno z czytelnikami, jak i pozostałą częścią załogi.
Enjoy!

~Sunnies♥ - Riviera
~Bufiasta Koszula-  PPQ
~Spodenki - bonjour Bizou+Windows On The World+Archive
~'Pióro' - Decades
~Trzewiki♥ - Folk  

Peter, Bjorn and John - Tomorrow Has To Wait


7 comments:

  1. Podoba mi się to, jak wykorzystujesz damskie ciuchy to męskich stylizacji.

    ReplyDelete
  2. Dziwne jest to, że w tej stylizacji użyłem tylko dwóch męskich rzeczy, jakimi są buty haha.
    Dziękuję c;

    ReplyDelete
  3. Jest ładnie, ale na pierwszy rzut oka myślałam że to kobieta źle ubrana xd Cenię sobie to, że starasz się tworzyć męskie stylizacje :)
    iizuuniaa

    ReplyDelete
  4. Faceci na stardoll mają proste nogi, to takie niesprawiedliwe...

    ReplyDelete
  5. Całkiem fajnie. Podziwiam Cię własnie za wykorzystywanie damskich ubrań. I podłączam się do zażalenia akinimoD :<

    ReplyDelete
  6. Koszula mnie nie przekonuje, zbyt bufiasta, ale tak to okej.

    ReplyDelete