29 May 2012

Ana

Dziś bardzo trudno było mi stworzyć cokolwiek, a tym bardziej dobrą stylizację. Chyba przez dwie godziny dopasowywałem do siebie ubrania i nic nie wychodziło. Na początku miałem zamiar stworzyć Haute Couture Inspiration, ale i to nie wypaliło. W końcu, po długich staraniach udało mi się coś wykombinować. Jestem ciekaw, czy ktoś w ogóle czyta te moje wywody, historie, czy jak ktokolwiek chce sobie to nazwać.
Niestety, ale musiałem dorobić podszewkę w programie graficznym, bo bez niej dziwnie wyglądało.
 


Koszulka|Top - Archive ♥
Koszula|Shirt - Bonjour Bizou
Spodenki|Shorts - Miss Sixty
Kapelusz|Hat - Killah
Peleryna|Cape - Fallen Angel
Zakolanówki|High Socks - Evil Panda
Buty|Platforms - Evil Panda ♥
Bransoletka|Bracelet - Givenchy

Kocham te zdjęcie!

+ Czy macie jakieś pomysły co może oznaczać słowo zawarte w tytule? :3
Już widzę te wszystkie ciekawe odpowiedzi. :B

Arctic Monkeys - Mardy Bum

6 comments:

  1. Na koszulce jest napis 'Anna Delo Russo', więc Ana to może być skrót od 'Anna' :)

    Stylizacja bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
  2. @Clevleen97 - blisko, ale nie do końca : )

    ReplyDelete
  3. Stylizacja świetna. A tytuł skojarzył mi się jedynie z anoreksją.

    ReplyDelete
  4. Dobrze, mogę wyjawić już co oznacza tytuł. Prawie jak zgadła Magda. Jest to imię żeńskie , ale nie skrót. : )

    ReplyDelete
  5. tytuł posta to po turecku "główny" :) A stylizacja super :)

    ReplyDelete
  6. Stylizacja ciekawa, nie pasuje mi kapelusz.

    ReplyDelete