28 May 2012

Niebezpieczne i ciemne. Moje wędrówki po piekle

Cześć. Nie było mnie na blogu przez kilka dni, bo byłam na wycieczce, a reszta moich powodów nieobecności jest bardzo podobna jak u Marcina. Wycieczka oczywiście była świetna, choć w ciągu trzech dni przespałam tyko 5,5 godziny, malutko, prawda? Teraz muszę wrócić do szkolnej rzeczywistości, co jest ciężkie, bo jak przy tak pięknej pogodzie mam się uczyć o robakach obłych i płaskich? Jak mogę zajmować mój umysł rodzajami linii rysunkowych? I jak ja mam się uczyć niemieckiego?! Do wakacji tylko miesiąc. Aż miesiąc.

Stylizacja kolorowa (enjoy!), troszkę elegancka, ale z pazurem. Uwielbiam to Coś na mojej głowie.




Kamizelka - Bonjour Bizou
Bluzka - PPQ 
Spódnica - ? 
Coś na mojej głowie - Splendid
Czarny pas - Lanvin Tribute
Złoty pas - Windows of The World
Kopertówka - Antidote
Tatuaże - Evil Panda
Zegarek - Evil Panda
Oxfordy - Basics


Song na dziś:


6 comments:

  1. Czarny+niebieski+żółty=cudo.

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam tą piosenkę Comy. Co do stylizacji, połączenie kolorów bardzo mi się podoba. Świetne wykorzystanie tej spódnicy.

    ReplyDelete
  3. Niesamowity makijaż. Strój też niezły tylko nie wiedzieć czemu mam jakiś uraz do tej bluzki hah

    hiruki

    ReplyDelete
  4. Bista stylizacja :3
    Też kocham to coś na Twojej głowie ;)

    ReplyDelete
  5. Świetne kolory jak i stylizacja.

    ReplyDelete