27 May 2012

Follow me to nowhere.

 Heja! Chciałbym Wam oznajmić, że postanowiłem trochę te moje posty ogarnąć, żeby nie było tak, że każdy wygląda inaczej. Chodzi o ułożenie o ilość screenów itp. Trzeba raz na jakiś czas jakieś zmiany wprowadzić, tak więc moje zmiany będą od dziś. Miałem już to zacząć robić przy poprzednim poście, ale zwróćcie uwagę na godzinę dodania, więc pomyślcie też nad tym, jak mój mózg pracował w tamtym okresie. W dzisiejszym outficie ostatnia z fryzur mojego pomysłu, jak mnie najdzie ochota i dostanę nagłego przypływu weny, to spodziewajcie się nowych. Starałem si, aby stylizacja była nieco inna niż pozostałe, oryginalniejsza. Czy mi to wyszło... opinię pozostawiam Wam!
 
 ~Tunika - Fallen Angel&b. Bizou
~Pady - Archive
~Koszula - b. Bizou
~Muszka - Decades
~Torba - Stylein
~Spodnie - 2xMortal Kiss
~Buty - Fallen Angel Boys&Folk



Crystal Castles - Celestica

2 comments: