28 May 2012

Szubidubi

Znowu dawno tu nie zawitałem, ale miałem swoje powody:
1) Helloł, wycieczka była, nie? A potem trzeba było po wycieczce się zregenerować (czyt. spać przez cały weekend).
2) Kiedy już wyspany, dobra jednak nie wyspany wstałem z łóżka przyszły koleżanki. Helloł?! Koleżanek też się nie zostawi. Chcąc czy nie chcąc musiałem wyjść na dwór. Kiedy wróciłem, padłem (czyt. znów spanie do południa następnego dnia).
3) Wczoraj był festyn parafialny. No przecież nie mogłem tego też ominąć. W szczególności z powodu proboszcza, który śpiewał tam 'Koko Koko Euro Spoko'.
4) Nie chciało mi się.

Tak więc znacie już wszelkie powody, dla których posta nie było. Przejdźmy teraz do tych, dlaczego post będzie.
1) Udało mi się stworzyć przyzwoitą dla paczenia i dla oka i dla wszystkich innych narządów stylizację, którą mogę tutaj dodać.
2) Bo mam dobry humorek.
3) Czuję wiosnę. Słoneczko świeci pięknie, jest cieplutko i gitez. Jest IMPREZA!
4) Bo śnieg. Nie, śniegu nie ma i to dobrze. Wolę lato. Ale pamiętajcie: To nie była mamba! Sorrry, odbija mi trochę.
OŁ JE, STYLIZEJSZYN:


Buty - RIO
Spódnica - Wild Candy ♥
Kurtka - Original Future
Bluzka - PPQ
Pasek- LE
Torebka - Young Hollywood 

Przepraszam, że nie przemalowałem paznokci, ale jakoś zapomniałem. Kocham takie usta. Pamiętam jak kiedyś dwa różne kolory warg były bardzo modne. : )
Stylizacja lekko sportowa, lubię te buty. Kto uważnie przeglądał blogi o Stardoll to wie, że napisałem na uzależnionych pierwszy artykuł, mianowicie o owocowych wzorach. W nim także umieściłem tę stylizację. Kocham spódnicę. ♥

A dziś trochę dubstepu.
Modestep - Sunlight

3 comments:

  1. Nienawidzę tej spódnicy ♥
    Stylizacja fajna i muszę z bólem stwierdzić, że nawet ta spódniczka ciekawie tu wygląda.

    ReplyDelete
  2. Obleśna stylizacja. Osobno wszystkie elementy są bardzo ładne ale tu jako jedność wyglądają niekorzystnie.

    ReplyDelete