01 May 2012

Holes in my heart

Od razu mówię, że dodałbym ten post szybciej, ale jak się psuje, to psuje się wszystko. Nieszczęścia idą parami, nieprawdaż? A ONI oczywiście musieli wyłączyć nam prąd na całej ulicy. Z drugiej strony mogłem cieszyć się piękną pogodą na dworze. Poza tym chciałem serdecznie podziękować wszystkim obserwatorom. Takie małe podliczenie statystyki na blogu:
Jak widać na diagramie powyżej, blog się rozwija, w kwietniu wyświetleń stron było aż: 4971! Jest to jak na razie najlepszy wynik. W maju jest ich na razie 19, ale wiadomo, dziś dopiero ten jakże piękny miesiąc się rozpoczął. Mam nadzieję, że przebijemy wynik z ubiegłego miesiąca. : )

Teraz przejdźmy do stylizacji:

Sweter|Sweater - Fallen Angel ♥
Koronka|Lace - VOILE
Bluzki|Tops - It Girls, Miss Sixty, Bonjour Bizou
Spodnie|Trousers - StarFashion Design
Torebka|Clutch - Voile Holiday Boutique ♥
Buty|Platforms - Bonjour Bizou ♥
Zegarek|Watch - Evil Panda

Wydaje mi się, że średnio wyszło. Kocham ten sweter i jest on boski, jednakże bardzo trudno stworzyć z nim dobrą stylizację. A fakt, że udało mi się kupić go w bazarku za grosze jest bardzo pocieszający. (11sd!) Po długich poszukiwaniach znalazłem ukochaną torebkę z Voile Holiday!

+ Blog Stardoll-i-my stał się naszym nowym partnerem! : )

8 comments:

  1. Cudo!
    Ja nie miałam pomysłu na ten sweter, a ty go tak świetnie zestawiłeś.

    ReplyDelete
  2. Świetnie! O rany, a pamiętam jeszcze okres, kiedy 2-3 komentarze to była dobra ilość.

    Stylizacja też wspaniała.

    ReplyDelete
  3. wyszło Ci rewelacyjnie! cudo! na 6+

    ReplyDelete
  4. Świetnie, nie lubię butów, ale tu jak najbardziej pasują!

    ReplyDelete
  5. Wszystko mi się podoba oprócz tej bluzki podłożonej pod sweter :)
    iizuuniaa

    ReplyDelete
  6. Zgadzam się z komentarzem Izus. Fajnie wygląda ta wystająca biała bluzka, ale góra powinna być bez aplikacji. Po za tym stylizacja cudna :)

    ReplyDelete
  7. @Schizma - ja pamiętam jak 1 komentarz to był rekord. : )

    ReplyDelete