30 April 2012

Walczą we mnie lwy, walczy zgraja psów.


Tak, tak, to mój trzeci post dziś. Ale to już stylizacja z dziś. Mam wszystko nadrobione. Obiecuję, że jutro już dodam jedną, którą jutro zrobię. Chociaż, właściwie, to chyba nie źle, przynajmniej macie na czym oko zawiesić ;) Poza tym jak wróci szkoła pewnie będę dodawać 2 na tydzień. Nauka niestety zobowiązuje.
Top- Moschino
Spodenki- Happy Midsummer
Kapelusz- Evil Panda
Buty- Basics
Bransoletka- Mortal Kiss
Kopertówka- DVF


Stylizacja gorąca, na gorące dni. Muszę przyznać, że jestem z niej zadowolony, nawet bardzo. Nie spodziewałem się, że wyjdzie tak dobrze. Och, Adamie, tylko nie popadnij w samozachwyt. Zacząłem od spodenek, są naprawdę świetne. Mogę wam powiedzieć już teraz, że zobaczycie je jeszcze nie raz ;)



A teraz piosenka Brodki. Płyta, z której pochodzi jest naprawdę świetna. Coś niezłego na polskiej scenie muzycznej.

Brodka- K.O.


13 comments:

  1. O, ja Brodkę rok temu katowałam. Non stop. K.O. to jedna z lepszych na Grandzie.

    Stylizacja letnia i bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
  2. Tak, ja kocham jeszcze Saute, Szysza, Kropki Kreski, W Pięciu Smakach. Mniej podoba mi się właśnie Granda i Syberia. Dziękuję, starałem się by taka wyszła. Też nie lubię upałów. Coś w granicy 22-25 i jest dobrze.

    ReplyDelete
  3. zakochałam się w tych spodenkach . *_*

    ReplyDelete
  4. Podoba mi się *.* też ma te cudowne spodenki :D

    ReplyDelete
  5. Faktycznie nietypowo, ale to jej cały urok <3
    iizuuniaa

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Boskie połączenie kolorów, piosenkę również uwielbiam :3

    ReplyDelete
  9. Stylizacja bardzo fajna! Spodenki serio są piękne :3
    Piosenka jest przeze mnie uwielbianą, tak samo, jak pozostałe z Grandy, choć nie wszystkie.
    Brodka i Nosowska są jedynymi artystkami polskimi, których słucham. Poza Nimi jest Kari Amirian i zespół The Lollipoops - ale w tych dwóch przypadkach, śpiewają oni po angielsku.

    ReplyDelete
  10. Bosko *-* Żałuję, że sprzedałam te spodenki.

    ReplyDelete