24 May 2012

Hot-n-Fun

Blouse - Tingeling♥
Pants - Antidote
Headphones - Killah
Suspenders - Bonjour Bizou
Bucket Bag - Antidote
Wedge Sandals - Bonjour Bizou♥
Brak pomysłu na tytuł posta i stąd nazwa tej piosenki, zresztą lubię ją (nawet napiszę tak hipstersko, że lubiłam ją zanim dodali ją do reklamy):D
Ostatnio nie dodawałam stylizacji, mały wyjaździk, brak chęci, zbliżająca się sesja.
Niby tak dużo się u mnie działo, ale jakoś nie bardzo mam o czym pisać, a może taki ze mnie introwertyczny człek?:D

9 comments:

  1. Fajne, podobają mi się takie 'luźne' stylizacje

    ReplyDelete
  2. Kojarzy mi się z latami 30.? Albo 70. Oj tam, nie pamiętam. :P

    ReplyDelete
  3. Coś w tym jest. Świetne spodnie, i podoba mi się użycie szelek, które zazwyczaj wygląda na stardoll nieładnie, ale tobie wyszło. Marchewkowe włosy dopełniają całą stylizację.

    ReplyDelete
  4. Na początku nie byłem przekonany, ale jak tak dłużej popatrzyłem, to zauważyłem coś ciekawego i pomyślałem sobie, że czasami trzeba założyć na siebie kilka rzeczy połączonych w nieco dziwaczny sposób, zamiast zakładać na siebie sporą ilość ubrań.

    ReplyDelete
  5. podoba mi się :) tylko jak dla mnie to wersja bez tatuaży :) a sesja nadchodzi wielkimi krokami niestety ;( cieszcie się wolnością, Ci którzy jej nie zaznali xD

    ReplyDelete
  6. Kocham te buty ! Są cudowne. ta stylizacja jak dla mnie to taki misz-masz, ale w sumie ładna :) Tylko fryzura mi się nie podoba :((

    ReplyDelete
  7. uwielbiam te włosy, w sumie trochę przypominają mi Rijankę

    ReplyDelete
  8. znakomita stylizacja, napatrzeć się nie można :)

    ReplyDelete