25 May 2012

Multicolor dress

Zaczynają się dni Łukowa, czyli mojego miasta, a dziś na miejskim stadionie odbyły się różne konkurencje dla szkół. Ja osobiście byłam rezerwową w drużynie piłki nożnej, a moja rola skończyła się na dopingowaniu drużyn z piłki nożnej i siatkowej. Efekt był taki, że moje gimnazjum okazało się najlepsze. W weekend znowu nie ma, może za mną zatęsknicie przez dwa dni? 

Podstawą do stworzenia stylizacji była cudowna sukienka, kupiona przeze mnie w starbazzarze za jedyne 13 sd. Ma fajny print i fason. Nowa fryzura, jednak bez kapelusza wygląda nijako, niestety. 




sukienka - Bonjur Bizou
buty - Chanel
torebka - Young Hollywood
pasek - Miss Sixty
bransoletka - no name
okulary - RIO
kapelusz -  Killah


Earth, Wind & Fire - September 

5 comments:

  1. Świetnie, świetnie, świetnie. A sukienka naprawdę ładna. Fryzura też mi się podoba, nie wiem jak wygląda bez kapelusza, ale teraz prezentuje się fantastycznie.

    ReplyDelete
  2. śliczna fryzura! :D ale jak dla mnie sukienka jest trochę za bardzo "przeładowana"

    ReplyDelete
  3. niezbyt lubię takie połączenia wzorów, ale jednak uważam że sama sukienka jest całkiem fajna, włosy też super, ale miewałaś lepsze stylizacje :)

    ReplyDelete
  4. Jejciu! CUDNIE!
    Strasznie podoba mi się taki mix wzorów i kolorów! :))

    ReplyDelete