31 May 2012

You bought a star in the sky tonight

Stylizacja to połączenie stewardessy i pani z urzędu skarbowego z lat 20 czy 30. Zawsze mi się mylą, poza tym  już prawie śpię, a muszę jeszcze umyć włosy i je wysuszyć. Jestem wykończona po zrobieniu ok. 20 stron ćwiczeń z angielskiego. Lubię ten język, uwielbiam, ale ćwiczeń nie darzę już tak wielką sympatią. 
Ok, kończę moje wywody, bo naprawdę już zasypiam.




sukienka - Young Hollywood
buty - Antidote
torebka - Chanel
rękawiczki - Archive/DKNY
perły - Decades, Liu Jo
berecik - Bonjur Bizou

Marina&The Diamonds - Buy The Stars

Of Monsters and Men - Lakehouse

4 comments:

  1. Ja tez lubię angielski. Ale ćwiczenia są naprawdę nieciekawe, zazwyczaj. Takie schematyczne. Stylizacja okej. Nie jestem przekonany do sukienki, wydaje mi się trochę babcina. Ale świetnie komponuje się z butami.

    ReplyDelete
  2. Nie podoba mi się ta stylizacja.Opaska,naszyjnik,rękawiczki nie pasują tu i źle wyglądają,ale sukienka jest cudowna.

    ReplyDelete
  3. Stylizacja ma swój klimat, nawet mi się podoba.

    ReplyDelete
  4. Stylizacja przypomina mi bardziej elegancką arystokratkę niż stweardessę.Stylizacja podsumowując- świetna ;3

    ReplyDelete