29 June 2012

Golden Shorts Are All I Need Now.

Miałem ostatnio sposobność przesłuchać 2 albumy różnych artystek. Teraz taka mała recenzja. Pierwszy album to płyta Santigold. Płyta utrzymuje się w klimacie alternatywy, new wave z akcentami dub. Muszę przyznać, że jest to coś zupełnie innego niż jej poprzednia płyta. Kawałki są żywsze (pomijając The Riot's Gone i This Isn't Our Parade), stworzone z większym rozmachem, co nie znaczy gorsze. Przesłuchałem cały album już kilka razy. Parę piosenek jest naprawdę interesujących, ale znalazłem też kilka tych gorszych. Nie polecam "GO", "Fame" i "Freak Like Me". Za to radzę posłuchać dwóch utworów wziętych w nawias kilka linijek wyżej oraz: "God From The Machine", "Disparate Yuoth", "The Keepers" oraz "Pirate in The Water". Naprawdę świetne wakacyjne, nieoklepane kawałki.

Drugą płytą jest "Electra Heart" Mariny Diamandis, z której kilka utworów znałem już wcześniej. Myślę, że Wam też nie jest ta płyta obca, gdyż Magda z zamiłowaniem dodawała utwory z niej, abyście sobie przesłuchali. Słuchając tego albumu po raz pierwszy o 2 w nocy miałem dość prawie każdej piosenki zaraz po jej zaczęciu. Dopiero za drugim przesłuchaniem zmieniłem zdanie. Utwory są całkiem ciekawe, podoba mi się karykatura amerykańskich nastolatek i tlenionych blondynek, bo wydaje mi się, że płyta głównie opiera się na tym. Teksty są dobre, ironiczne, całkiem prawdziwe, czasem autorka sama wciela się w postać wyśmiewaną. Myślę, że cała płyta jest znośna, ale o wiele bardziej wolę klimat "Family Jewels", poprzedniej płyty Mariny. To chyba tyle. Staram się zainteresować Was nie tylko stylizacją ;)

Bluzka- Archive
Szorty- Moschino
Oxfordki- Basics
Torba- DVF
Krzyż- Sofia Vergara Kmart



Santigold- Disparate Youth

6 comments:

  1. Podobają mi się Twoje stylizacje. Ta jest bardzo fajna.

    Kinga.

    ReplyDelete
  2. Piękna. Kolor włosów idealny. Ah, chcę takie szorty w realu! Te krzyż jest świetny, mały, ale nadaje charakteru, bez niego stylizacja nie byłaby udana.

    ReplyDelete
  3. Nie wiem jak to napisać, więc napiszę najprościej jak się da: Całkowicie zgadzam się do Mariny. Ja po raz pierwszy wyłączyłam po 20 sekundach...Wiele można zrozumieć oglądając na jej kanale YT filmik, jak opowiada o inspiracjach do napisania piosenek na EH.

    Robisz dość proste stylizacje, ale to właśnie ta prostota najbardziej mi się podoba.

    ReplyDelete
  4. @Magda
    Dzięki ;) Ostatnio nie chce mi się wysilać na coś bardziej złożonego ;)

    ReplyDelete
  5. Odcień bluzki mi tu troche nie pasuje, ale jest świetnie :)

    ReplyDelete
  6. uwielbiam te spodenki. Podoba mi się :D

    ReplyDelete