29 June 2012

I've gotta slow right down


Sądzę, że nie ma ucznia, który nie cieszy się z końca roku szkolnego. Ja wróciłam niedawno we wspaniałym humorze z grilla u koleżanki. Mogę się pochwalić, że sama zgrillowałam kiełbaski i kawałki kurczaka (już gotowe, wystarczyło podpiec). Dodatkowo, jestem szczęśliwa, bo nie wywaliłam się na moich koturnach, chodzi się bardzo wygodnie, a co więcej, jeździłam w nich na rowerze. 
Co do stylizacji, to nie zlinczujcie mnie za lewy bok wystającej sukienki, ale nie miałam już siły tego przerobić. 




sukienka - Stardoll and the City
płaszczyk - Decades
buty - Evil Panda
pasek - It Girls
bransoletka - Wild Candy
kapelusz - Killah
krzyżyk - Sofia Vegara
torebka - Spring Suprises/YSL


Amy McDonald - Slow it Down

Katy Perry - Wide Awake

10 comments:

  1. Stylizacja bardzo ładna, choć ten lewy bok nie wygląda korzystnie, podoba mi się pomysł na torebkę. Jak nie wygrasz storemodels to się chyba załamie ;/

    ReplyDelete
  2. @Xylo - Wiem, ale naprawdę nie miałam już siły przerabiać :) I dziękuję za wsparcie ;)

    ReplyDelete
  3. Podoba mi się. Lubię połączenie dwóch kolorów. W sumie to bok wystaje, ale dopóki nie przeczytałam tego wyżej, nie zwróciłam na to uwagi, a domyślam się, że bez płaszczyka, lub z innym stylizacja straciłaby efekt.

    ReplyDelete
  4. Świetne wykorzystanie płaszczyka, bardzo mi się podoba. Takie eleganckie, acz zarazem ma w sobie coś z "wiejskiej" wygody i luzu. Idealna na lato i wakacje ;)

    ReplyDelete
  5. Dobre połączenie kolorów. Jesteś w tym świetna.

    ReplyDelete
  6. Podoba mi się, Buty mogłyby być trochę bardziej fioletowe, ale i tak jest fajnie.

    ReplyDelete
  7. Buty i sukienka-jak dla mnie największy plus tej stylizacji!I znowu piosenki,które tak lubię ;>

    ReplyDelete
  8. A mi się akurat takie połączenie kolorystyczne nie podoba. Niestety. Fajniej wygląda to bez płaszcza.
    +Gratuluję zajęcia drugiego miejsca! c : Mi też przydałoby się trochę kaski, argh.
    A piosenka z X-Factor'a, prawda? Fajna jest!

    ReplyDelete
  9. @Szymon - Ja wolę, że piosenka nie z X Factora, a z nowej płyty Amy McDonald, którą uwielbiam.

    ReplyDelete