28 June 2012

Lookin' like someone drugged me

Hej. Przepraszam za nieobecność (znowu), ale miałam totalny, wszechogarniający brak weny, pomysłu na cokolwiek, łącznie z projektami ubrań, rysunkami, a nawet stylizacjami na stardoll. Dodatkowo, na SD zaczyna mi brakować porządnych, dobrych ubrań, a większość ubrań z  Tribute'ów była dla mnie przykrym żartem adminów. TO mają być te lepsze, bardziej luksusowe sklepy na które czekałam cały rok? Większość ubrań jest beznadziejna, zaskoczeniem dla mnie były ubrania i dodatki z Chanel- ubrania, których nigdzie nie mogę dopasować, nie mam na nie pomysłu, nawet na niby ładną, czarną ramoneskę o beznadziejnym kroju.  Anna Sui- krzykliwie, kiczowato, ubrania źle leżące na doll. Nicholas Kirwood- lubię jego projekty butów, ale nie te stardollowe. Głupie dodatki (kucyki do szpilek?! kozaki na kółkach?!) zupełnie zniszczyły niektóre buty, kupiłam jedną parę. Jean Paul Gaultier- jedyne tribute na które nie patrzyłam z zażenowaniem, mimo że ubrania nie są aż tak wspaniałe. Kupiłam kilka rzeczy, w tym cudowną skórzaną kurtkę (idealna!) i ładnie zaprojektowany czerwono-biały żakiet. Zapewne kupię parę jeszcze parę rzeczy z tribute, by je potem sprzedać. Koniec mojego zrzędzenia. Bądźcie błogosławieni, jeśli to wszystko przeczytaliście!

Stylizacja w moim stylu, "bardzo Schizmowa" : D Następnym razem będzie bardziej kolorowo- obiecuję!
______________
Marginesik: Nowa kolekcja Dot wykończyła całe moje oszczędności, ale mogę zaszpanować jedynie 60 cieniami do powiek, 38 szminkami, 34 tuszami, 31 eyelinerami, 10 kredkami do oczu (nie lubię ich, więc jest ich mało), 6 kredkami do brwi, 28 grubymi kredkami, 15 pudrami do twarzy i jednym błyszczykiem. Co daje łącznie 241 jeden kosmetyków do makijażu, a jeszcze nie kupiłam fajnych rzeczy z nowej kolekcji!Co ciekawe, do makijażu Schizy używam średnio 7 kosmetyków D:

Tak, tak bardzo mi się nudziło, że wszystko policzyłam.


Kurtka - Jean Paul Gaultier Tribute
Podkoszulek I - No name
Podkoszulek II - Archive
Szorty - Archive
Naszyjnik - Jean Paul Gaultier 
Tatuaże - Evil Panda
Kopertówka - Antidote
Glany - Couture Tribute 

SZUKAM GLANÓW Z TEGO TRIBUTE, TYLE ŻE Z CZARNYMI SZNURÓWKAMI!
Zainteresowanych sprzedażą proszę o kontakt ze mną w mojej księdze gości.



Song na dziś:


Genialne! Jedyna piosenka, którą słucham z przyjemnością w radiu RMF czy Radiu Zet.

Enjoy. Miłego dnia!




9 comments:

  1. Stylizacja jest genialna * . *

    ReplyDelete
  2. Jak ja kocham te "bardzo Schizmowe" stylizacje. Eh, czegokolwiek nie zrobisz i tak mi się to będzie podobać :)

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam twój schizmowy styl :D

    ReplyDelete
  4. ŚWIETNIE ŚWIETNIE I JESZCZE RAZ ŚWIETNIE!♥

    ReplyDelete
  5. wcale nie musi być kolorowo ;)świetna stylizacja.

    ReplyDelete
  6. Pewnie wybrałbym inne buty, ale i tak baardzo mi się podoba :>

    ReplyDelete