26 June 2012

I'm coming up only to hold you under...

Nie poszedłem sobie dziś do szkoły, bo po co? Jedyne, co trzymałoby mnie w niej to kolejne spotkanie z wspaniałymi przyjaciółmi, nic więcej. Widok nauczycieli, jak także hatersów przyprawia mnie o mdłości. Z biologii wspomnianej post wcześniej nie pytał mnie, po co się uczyłem 2 dni? Ale w sumie to może i lepiej, bo i bez pytania postawił mi lepszą ocenę. Na SD napadł na mnie brak weny. Zastanawiam się tylko, czemu? Z tego też powodu postów z mojej strony także brakło. Poniższa stylizacja nie jest dobrą, napiszę więcej, niezbyt mi się podoba. Screeny wszystkie przerabiałem na podobnej zasadzie używając ciągle tej samej tekstury. Piosenkę znalazłem poprzez filmik opublikowany przez jednego z moich znajomych na FB. Dlatego też wstawię i jego, i piosenkę. Obejrzyjcie i odpowiedzcie sobie na pytanie czy przytulilibyście tego misia, gdybyście wiedzieli jak on wygląda? Mam nadzieję, że odpowiecie 'tak!'.
 
~Cardigan - Mr.
~Koszulka - D-Signed
~Koszula - Coco Chanel
~Łapacz Snów - Suite Shop
~Szorty -  b. Bizou
~Botki - Folk


Band of Horses - The Funeral

8 comments:

  1. nieziemska! :>

    ReplyDelete
  2. Cudna stylizacja.
    Filmik naprawdę interesujący, jak i piosenka.

    ReplyDelete
  3. Niby kurtka,a może to sweter, nieważne.. cokolwiek to jest niszczy trochę stylizacje.
    Ogólnie jest ok.. .

    ReplyDelete
  4. Dziękuję c :
    Droga Marto, ja też nie dawałbym tego cardigana, gdyby tylko ta bluzka pasowała na męską doll!

    ReplyDelete
  5. Haha, a mi się sweter najbardziej podoba ze wszystkiego. Bluzka fajna, a zmieniłabym jedynie buty na ciemniejsze i spodnie, bo mi nie pasują.

    ReplyDelete