22 June 2012

No rewind, no turning back.

Tydzień był dosyć pracowitym, co było powodem niedodawania postów. Dziwne, bo myślałem, że pod koniec roku popuszczą, a tu proszę... jest zupełnie odwrotnie! +W poniedziałek czeka mnie poprawka z biologii, uh, muszę się do niej solidnie przygotować. Last.fm podpowiada mi kolejne zespoły, od których zaczerpuję pojedyncze piosenki, a to głównie ze względu takiego, iż pozostałe albumowe mi się nie podobają. Lecz piosenka z końca posta jest z 'Gossip Girl'. Stylizacja sterczy około 3 dni w apartamencie. Twarzowy imidż doll zmieniony totalnie, kombinować trzeba przecież!
 
 ~Okulary - Spectacular
~Ogromna koszulka - b. Bizou
~Koszulka pod spodem - Archive
~Kołnierz - b. Bizou
~Spodenki - noname
~Teczka - It Girls
~Zamszowe buty - Mr.
 

All Mankind - Simple Desire




6 comments:

  1. Świetny pomysł z torbą :)
    Prosto, ale podoba mi się.

    ReplyDelete
  2. Te policzki z daleka wyglądają strasznie.

    ReplyDelete
  3. Mnie nie przekonuje, jak xylo sądzę, że za prosto. Poza tym to jak trzymasz torbę mi się nie podoba, tak dziwacznie to wygląda.

    ReplyDelete
  4. Mnie także nie przekonuje ta stylizacja. Czy za prosto, nie wiem. Okulary i ta bluzka mi się nie podobają. To znaczy, bluzkę lubię, bardzo, ale nie tutaj. Torba jest świetna, ale rzeczywiście dziwnie ją trzymasz.

    ReplyDelete