25 July 2012

They’re searching for you!

Dziś wieczorem idę do wujka na imieniny, zapowiada się fajnie. Czemu? Bo u wujka zawsze jest dobre jedzenie i będzie okazja żeby się porządnie najeść! Może wiecie lub nie wiecie, ale zostałem przyjęty do załogi bloga uzależnionych, to trochę śmieszne że przeważająca część Nas, z Orakulum, blogguje także na wyżej wymienionym.  Zrobiłem sobie na SD nowe cienie, na szyi. Wyszły ciekawie, lecz trochę wkurzające jest to że widać je na ubraniach...
 
~Kapelusz - b. Bizou
~Lenonki - Fallen Angel Boys
~Kurtka jeansowa (pożyczona) -  Mr.
~Koszula - Evil Panda&Moshino Tribute
~Naszyjnik - Fallen Angel
~Spodenki - Mr.
~Torba - RIO Men
~Buty - Special Offer
 

We Have Band - Where Are Your People?


10 comments:

  1. Cudownie *.* Świetna kurtka i świetne połączenie :)

    ReplyDelete
  2. Stylizacja bardzo mi się podoba. Co do Uzależnionych, to mógłbyś chociaż napisać, kogo zastąpiłeś.

    ReplyDelete
  3. super ale te cienie - ble

    ReplyDelete
  4. Dziękuję. c ;
    @Madziu: Pomyślałem żeby zataić to w jak najszybszy sposób, chciałem tego naprawdę dla twojego dobra, zrozum. ;-) Nie chcę jakichś sprzeczek , jeśli chcesz mogę to opublikować w kolejnym poście.
    @Doniczka: A cienie są fajne! :c

    ReplyDelete
  5. Zdaje mi się,że czytelników średnio interesuje czy u twojego wujka możesz się najeść.

    ReplyDelete
  6. Hiohio kolejny anonimowy żartowniś bojący się ujawnić, huh, jakie to mainstreamowe i nowatorskie♥

    ReplyDelete
  7. Przymiotniki, których użyłeś są przeciwieństwami. :-)

    PS Źle się czyta twój 'poetycki' styl wypowiedzi na temat rzeczy całkiem przyziemnych.

    ReplyDelete
  8. No a ja właśnie staram się robić z czegoś normalnego coś co się czyta i spogląda na to inaczej.

    ReplyDelete
  9. Świetnie, moja kochana kurtka, też coś planuję z nią zrobić.

    ReplyDelete
  10. @Szymek - zataić to chce to Imagination.

    ReplyDelete