24 July 2012

Prywatna grawitacja jak sznurkiem przywiązana, przyciąga i oddala mnie.

W stylizacji użyłem projektu chłopaka, który jeszcze niedawno mnie kopiował (pisałem o Nim w jednym z postów), mowa tu o st_josh'u, który okazał się naprawdę fajnym człowiekiem. c : Projekt ten to Collared Sweater z DKNY, wg. mnie świetnie odwzorowuje on oryginał. Musiałem trochę poprzerabiać ręce bo niechcący nałożyłem na nie niepotrzebną rzecz, której następnie nie mogłem ściągnąć (a to wszystko przez to że projekt swetra jest ze StarDesign Jewelry). Ściągnąłem sobie kolejne albumy, między innymi prześwietnej polskiej wokalistki, której to piosenka wczoraj leciała na rebel.TV, szczęście chciało abym akurat wtedy włączył tę stację. Niestety zapomniałem jak ona się nazywa, pamięć bywa ulotną, na szczęście dziś piosenka Meli Koteluk (bo tak właśnie się nazywa ów artystka) ponownie leciała w telewizji 'dla buntowników'. Jedną z Jej piosenek dodam na końcu, koniecznie przesłuchajcie!
 
~Kapelusz - Killah
~Okulary - Voile Holiday Boutique
~Sweterek - Stardesign
~Skórzane Spodnie - Fallen Angel Boys
~Bransoletka - Fallen Angel
~Worker Bootsy - Mortal Kiss&Fallen Angel Boys&Folk


Mela Koteluk - Melodia Ulotna


6 comments:

  1. Zajebista stylizacja i piosenka:)

    ReplyDelete
  2. Wygląda jak oryginalny DKNY. ; o

    ReplyDelete
  3. Fajna piosenka, przynajmniej wiem skąd tytuł :D A ten sweter całkiem nieźle mu wyszedł :)

    ReplyDelete
  4. Uuu, ładniutko! Kocham takie stylizacje, świetnie!

    ReplyDelete
  5. piosenka spodobała mi się jakiś czas temu i z tego co pamiętam słyszałam ją w esce rock. bardzo mi się spodobała, ale nie znałam ani wykonawcy ani tytułu (bo skąd?). dziękuję ci, że ją tu zamieściłeś.

    co do stylizacji - męskie nie bardzo umiem komentować, ale podoba mi się.

    ReplyDelete