17 August 2012

Between the pleasure and the pain I'm wishing Your life away.

Dzisiejsza stylizacja. Myślałem, że już dziś nic nie stworzę, bo nie miałem weny. Próbowałem zrobić co "ala glamur" bo ostatnio do szafy przybyło mi sporo dodatków tego typu, ale widocznie mam teraz fazę na coś z innej bajki. Jak zobaczyłem w szafie te glany i skarpety obok siebie wiedziałem, że je połączę. I wyszedł rock'owy set w odcieniach bieli i czerni + jeans.

Bluzka-Miss Sixty
Szorty- DIY Boutiqe
Skarpety- Killah
Glany- Haute Couture
Kurtka- Killah + Disney Channel (?)
Tatuaż- Evil Panda
Okulary- Voile
Bransoletka- Evil Panda
Naszyjnik- Saint Trinians 2


PS. Jeśli ktoś chciałby mi sprzedać takie glany tylko z czarnymi sznurówkami, poniżej 100 sd to proszę o oferty :D

Emiliana Torrini- Baby Blue

10 comments:

  1. mega.
    też szukałam tych glanów, ale nikt ich nie chce dac to zrezygnowalam. :c

    ReplyDelete
  2. świetna. nie mogę się na nią napatrzeć . :)

    ReplyDelete
  3. Rockowe klimaty. Fajnie wyszło.

    ReplyDelete
  4. Cudo! Uwielbiam te glany ale nigdy, przenigdy nie mogę ich znaleźć w bazarku :c
    Kinga.

    ReplyDelete
  5. Jak ja ubóstwiam takie stylizacje "z pazurkiem" *.*

    -kiniusia001

    ReplyDelete
  6. Naprawdę prześwietnie! O:
    Ciekawie wygląda ta koszulka w połączeniu z biało-czarnymi glanami i pasiastymi tak samo kolorystycznie dopasowanymi skarpetami.

    ReplyDelete