17 August 2012

I'm an indie, aren't I?

Cześć. Stylizacja wczorajsza, może dodam jeszcze dziś jedną, jak uda mi się zrobić. Znalazłem tanio te kowbojki i postanowiłem od razu coś z nimi zrobić. Oprócz tego kupiłem wczoraj tą torbę w Mr., a że torba i buty są w podobnym odcieniu nie mogłem ich nie połączyć. Wzorzyste szorty z wystającymi kieszeniami, biały top, figlarna kurteczka, drobne dodatki i gotowe.

 Top- 2x Bonjour Bizou
Kurtka- Bonjour Bizou
Szorty- Folk
Kowbojki- Stylein
Torba- Mr.
Bransoletka- Jean Paul Gaultier
Naszyjnik- No Name
Tatuaż- Evil Panda


Lana Del Rey- Summertime Sadness



7 comments:

  1. Kocham tą piosenkę, a co do stylizacji jest ładnie, kurtka mi trochę nie pasuje.

    ReplyDelete
  2. Bosko, bosko, bosko! Cóż więcej mogę napisać?
    Kinga.

    ReplyDelete
  3. super naszyjnik gdzie kupiłaś? jest jeszcze w starplazie?

    ReplyDelete
  4. mmoonniikkaa...

    czytasz tego bloga, komentujesz, a nie wiesz, że tego posta napisała osoba płci męskiej.

    ReplyDelete
  5. @mmoonniikkaa
    Jestem chłopcem ;) A naszyjnik da się znaleźć tylko w starbazarze. Wczoraj widziałem go w wyszukiwarce w kolorze zielonym kilka razy, raz nawet za 19 starmonet, więc radzę szukać ;)

    ReplyDelete