27 August 2012

Daj mi sił!









Stylizacja powstała z koszuli którą to mam już od założenia mego konta niecałe 3 lata temu. Używam jej po raz pierwszy, gdyż w wersji surowej (kiedy nie znajduje się pod żadną marynarką czy - w tym przypadku - futrem) wygląda bardzo nieefektownie (czyt. ma szalenie szerokie bary). Postanowiłem zmienić oczy, czy to wyszło na lepsze, czy na gorsze, oceńcie sami, mnie się podoba. c: Chciałbym także wspomnieć że piosenka wokalistki która będzie znajdowała się poniżej jest jedyną która mi się podoba z Jej repertuaru. Preferuje ona pop i bardzo dużą dawkę elektroniki, co mi zupełnie nie podchodzi, także polecam tę piosenkę, za to innym mówię stanowczo nie!

~Kapelusz - Killah
~Naszyjnik - RIO
~Futro - Miss Sixty
~Koszula - Mr.
~Spodnie - Fallen Angel Boys
~Portmonetka - Archive
~Mokasyny - Mr.

(kliknij aby odtworzyć w serwisie YouTube)

8 comments:

  1. Ja osobiście wolałam tamte oczy, ale jak tak porównałam, to te też mogą być.
    Co do stylizacji, jest świetna.

    ReplyDelete
  2. Dollka jest dla Ciebie i jest twoja. Więc to Ty decydujesz jakie oczka. Mi tam obojętne, a strój świetny.

    ReplyDelete
  3. Świetna stylizacja, oczy są fajne przy bliższym przyjrzeniu się.

    ReplyDelete
  4. Stylizacja mi się podoba, oczy też ;]

    ReplyDelete
  5. Nie powiem ci które oczy lepsze, bo nie wiem. W tej stylizacji kojarzysz mi się z ptakiem ;o ;) Ładnie.

    ReplyDelete
  6. Stylizacja zacna, podoba mi się. Oczy mogą być, ale tamte były wg mnie lepsze do twarzy Twojego midola.

    ReplyDelete
  7. Genialny outfit, cd. oczu to sama nie wiem, jak dla mnie nie ma to większego znaczenia.

    ReplyDelete
  8. Świetnie prezentuje się to futro. Pamiętam, że robiłeś z nim już kiedyś stylizację i też zrobiła na mnie duże wrażenie. :)

    ReplyDelete