27 August 2012

Let them eat a cake

Dziś się męczyłam z galaktycznymi projektami, bo za nic nie chciały wyjść idealnie. Wkurzałam się, bo niepotrzebnie zaczęłam kombinować z niebieskim wzorem, który był dobry. Skutkiem ubocznym jest nowy wzór, który możecie zobaczyć na spodniach w stylizacji. Słuchania Flynna ciąg dalszy. 


spodnie StarDesign by Clevleen97
koszulka Bonjur Bizou/Young Hollywood
buty Frankie Morello
blazer Frankie Morello
blazer 2 Chanel
bransoletki PPQ/Killah/Elle
plecak Fudge

Johnny Flynn & Laura Marling The Water

15 comments:

  1. Piękna stylizacja, zazdroszczę bluzki.

    ReplyDelete
  2. fajnie gacie, dobrze wyszły :)

    kiwki14

    ReplyDelete
  3. Ale bosko! o: Fajnie wymyślone te 2 screeny. Spodnie wyszły świetnie. Ech, jak ja chciałbym żeby można też było robić męskie rurki na SD. :c
    Zauważyłem pewną zależność że zawsze kiedy ktośkolwiek używa tej koszulki w stylizacji, to ZAWSZE post nazywa tak, jaki to napis widnieje na t-shircie :P

    ReplyDelete
  4. super:) podoba mi się połaczenie niebieskiego z czernią. Galaktyczne spodnie. Kocham *u*
    @MisterSzymon- Też zauważyłam że post nazywa sie tak jaki napis jest na koszulce. Nie trzeba też wymyślać innego tytułu :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo, bardzo mi się podoba i chcę te galaktyczne portki. :)

    ReplyDelete