30 August 2012

I feel like I have a lot to express and I am not gifted

Powoli dociera do mnie, że idzie rok szkolny. Łup. Przyjdzie tak nagle. I wciągnie mnie w wir rutyny. Właściwie to już oswajam się z nauką. Od kilkunastu dni robię ćwiczenia gramatyczne z angielskiego zadane zdolnym uczniom (czyli 2 osoby w szkole, hura)przez moją nauczycielkę. Ponad 50 rozdziałów o gramatyce angielskiej. Nie znoszę takich ćwiczeń. Przy okazji uczę się 54 rekcji z niemieckiego. Umiem 15 a dziś powinienem umieć już 35. Bo one są na kwiecień. Ale nie ten przyszły. Ten co już był. I chciałem się ich nauczyć w wakacje. Chyba się nie uda. Na dodatkowy niemiecki. Za jakie grzechy? Muszę też powtórzyć 2 lata z fizyki bo na pierwszej lekcji niespodzianka, o której każdy wie. Kartkóweczka od początku nauki fizyki. Zapowiada się piękny wrzesień. 

Miałem dylemat czy dodać tą stylizację...

Top- Rio
Spódnica- Tingeling
Kopertówka- Bonjour Bizou + Suite Shop
Koturny- Bonjour Bizou
Skarpety- Anna Sui
Naszyjnik- Anna Sui





Florence + The Machine- Leave My Body

12 comments:

  1. O ktoś tutaj językowo uzdolniony :>

    ja się dziwię, że wrzesień na razie wydaje się być spokojny. a żebym się zebrała do czegoś w wakacje to musieliby mnie chyba godzinami gilgotać, nie umiem tak.


    A stylizacja jest świetna kolorystycznie!

    ReplyDelete
  2. Super stylizacja.Kolory świetne.Dobrze że dodałeś tą stylizację.Kiss

    ReplyDelete
  3. Jesu... W sumie też powinnam powtórzyć sobie te trzy jakże ukochane prze zemnie rzeczy <3

    ReplyDelete
  4. świetna. aż się moje oczy cieszą jak na nią patrze. c:

    ReplyDelete
  5. Łoo, to życzę powodzenia i wytrwałości, trzeba to sobie wziąć na spokojnie, bez nerwów, bo jak się człowiek stresuje to jest o wiele gorzej ;) Ja zawsze zazdroszczę tym osobom które nie mają nic przygotowane i żyją beztrosko
    ..a jak przychodzi co do czego to i tak mają wszystko opanowane.. WTF ;d

    ReplyDelete
  6. Ciekawe kolory, bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  7. Świetnie! Współczuję ja od września mam korepetycje. Na szczęście idę dopiero do pierwszej gimnazjum.

    Kinga.

    ReplyDelete
  8. Wszystko beauty, ale mógłbyś zniżyć tej doll usta odrobinę.

    ReplyDelete
  9. @S-A-Center
    Dobrze napisałaś za pierwszym razem, jestem chłopcem.

    Nie, nie mógłbym zniżyć, bo tak mi się podoba i tak zostanie, nie będę robić kilometrowej przerwy między nosem a ustami bo to wygląda okropnie.

    ReplyDelete