15 August 2012

I'd like to be everything you want

Zamierzam dziś cały dzień się lenić, a przy okazji obejrzeć 'Harry'ego Pottera i Zakon Feniksa', po raz drugi bodajże. Znalazłam właśnie bardzo ciekawy cover piosenki Biebera 'Boyfriend', wykonywanej przez Marinę&The Diamonds. 
Stylizacja to połączenie jeansu ze skórą. 



kurtka Bonjur Bizou
jumpsuit Archive
top PPQ/Elle
paski Bonjur Bizou/Killah
wianek Jean Paul Gaultier
bransoletka Bonjur Bizou
kopertówka Fallen Angel 
wisiorek Chanel
buty PPQ/Young Hollywood/Special Offer


Marina & the Diamonds Boyfriend

7 comments:

  1. Kurtka idealnie skomponowała się ze spodniami :)

    ReplyDelete
  2. Rzeczywiście kurtka świetnie pasuje do spodni, buty też Ci świetnie wyszły, tylko góra, a dokładnie top jakoś mi tu nie pasuje. Poza tym ładnie.

    ReplyDelete
  3. Ładnie, ale czegoś mi brakuje ;P

    ReplyDelete
  4. Świetnie i oryginalnie, jedynie mi ten naszyjnik przeszkadza.

    ReplyDelete
  5. @Adam - trochę mi też, ale top z Elle sam w sobie jest trochę za krótki :D

    ReplyDelete
  6. Boskie połączenie kurteczki ze spodniami.
    Top jest jak najbardziej w porządku
    (bynajmniej mi nie przeszkadza) :D

    ReplyDelete