15 August 2012

We will we will rock you!



Cześć. Dawno mnie tu nie było trzeba przyznać, mimo że z Norwegii wróciłam jakiś czas temu. Stwierdziłam, że za dużo przesiaduję przed laptopem, a za mało z przyjaciółmi, ulubionymi kredkami akwarelowymi i książkami. I znalazłam sobie nowe sportowe wakacyjne hobby na wakacje - bieganie. Nie, nie odchudzam się, jestem zadowolona ze swojej figury i mam w nosie BMI i liczbę kilogramów na wadze. Robię to dla wysiłku, przyjemności i lepszego nastroju - może to dziwne, ale nic mi nie poprawia nastroju tak jak totalny wysiłek, po którym marzę tylko o wygodnym łóżku i zimnym prysznicu. Mojej miłości to pływania to nie zmieni, ale jest to niezła alternatywa dla ćwiczeń. Ah, miałam napisać o Norwegii? Przepiękny kraj, surowa, ale niesamowita przyroda, mili ludzie i potwornie wysokie ceny. No i pogoda, uwierzycie, że w lipcu chodziłam w ciepłych rękawiczkach? Głównie byłam na terenach za kołem polarnym, w Narvik i Bodø. Mimo że było świetnie, to na przyszłe wakacje wolę pojechać do Włoszech albo Portugalii, bo pływanie w norweskim morzu grozi zamarznięciem ;)

Stylizacja prosta, jasna, akurat na lato. Im jestem starsza, tym bardziej podoba mi się ubieranie się na biało. Czy może być bardziej szlachetny kolor?

Blazer - Archive
Top I - Fallen Angel 
Top II - Bonjour Bizou
Top III - Archive
Szorty - Mary Kate and Ashley
Torba - Bonjour Bizou
Oxfordy - Basic



Czy może ktoś mi pomóc i napisać jak wrzucać na bloga linki z wrzuty? 

5 comments:

  1. Ta torba świetnie pasuje.
    Bardzo mi się podoba.:D

    ReplyDelete
  2. Prosto, ale ładnie, ciężko zrobić strój z dużą ilością jasnych ubrań, a Tobie się udało ;)

    ReplyDelete