13 August 2012

Lots of white and transparent skirt






Już 15. na blogu wielkie niespodzianki. W planach mam zorganizowanie wielkiej loterii, pojawi się nowy nagłówek i zostanie nieco zmieniony wygląd bloga. Świętujemy pierwsze urodziny!
Co do moich postów, to już ostatni post ze stylizacją ode mnie przed wyjazdem. Następne dopiero po 23. Jadę w góry i raczej nie sądzę, że będę miał tam internet. Kontem będzie opiekowała się moja przyjaciółka. Życzcie mi szybkiej podróży!


Marynarka|Jacket - Chanel
Koszulka|Top - Je T'aime Pretty in Pink
Spódnica|Skirt - Limited Edition
Torebka|Clutch - Chanel
Buty|Shoes - Decades
Naszyjnik|Necklace - Nicholas Kirkwood


Jak zapewne widać, podstawą stylizacji jest kolor biały, nie da się go nie zauważyć. Przełamałem go tylko niewielkimi detalami w kolorze pudrowego beżu/ecru.
O jeny, leń na zmianę makijażu znowu mnie dopadł. Wypędźcie go. :D



11 comments:

  1. Wszystko cudownie oprócz butów, nie pasują mi tu.

    ReplyDelete
  2. jak dla mnie bosko . :)

    ReplyDelete
  3. Śliczna, delikatna stylizacja :)

    ReplyDelete
  4. Ładnie ; DD

    Uwielbiam tą spódnice, nie pasują mi tu tylko buty ; /

    ReplyDelete
  5. Ładnie, butki mi tylko nie pasują.

    ReplyDelete
  6. Wypędzam! Świetnie, ale tak jak wcześniej pisali - buty nie pasują :c

    ReplyDelete
  7. Zgadzam się z osobami wyżej, buty nie pasują.

    ReplyDelete
  8. Jak to cudnie wygląda! :)

    ReplyDelete
  9. bez szpilek by było ok. :) ale i tak to jest świetne

    ReplyDelete