21 August 2012

To, że twoja wrażliwość uczuciowa mieści się w łyżeczce od herbaty, nie świadczy o tym, że wszyscy są tak upośledzeni


Cześć. Nie roztopiliście się przez te upały? Lubię lato, słońce i ciepłą wodę, ale temperatur powyżej 30 stopni nie bardzo. Malutka przerwa spowodowana była wyjazdem nad nasze morze. Zaszalałam i nawet się wykąpałam w Bałtyku, choć może więcej wspólnego miało to z powolnym zamarzaniem. Zdecydowanie najlepszym morzem świata dla mnie jest Morze Czerwone z ciepłą (niemal parzącą), czystą wodą i piękną rafą koralową. Niestety w najbliższym czasie nie odwiedzę Egiptu, byłam już dwa razy i uwaga! nigdy nie widziałam piramid. Szczerze mówiąc, to Jerozolima, Petra i Dolina Królów była o wiele ciekawsza.

Stylizacja stosunkowo prosta, ale wydaje mi się bardzo ciekawa. Uwielbiam ten top!

Top - Bonjour Bizou
Spódnica - Archive
Pasek - Jean Paul Gaultier Tribute
Kopertówka - Miss Sixty
Zegarek - Evil Panda
Buty - Basic

Pierwsza osoba, która poprawnie odpowie na dwa pytania otrzyma ode mnie 10 sd:

Z jakiej książki pochodzi tytuł postu?
Kto wypowiedział te słowa?

Tak na miły koniec dnia.

9 comments:

  1. Harry Potter i Zakon Feniksa :)

    Cleo167

    ReplyDelete
  2. Stylizacja świetna, lubię Cię w kolorowym wydaniu. A jaki makijaż <3 I paznokcie ;p

    Mówi to bodajże Hermiona w książce "Harry Potter i Zakon Feniksa".

    ReplyDelete
  3. Drogi Adamie wystaw coś za 10 sd + prowizja, proszę. Mój ulubiony cytat z piątej części, miło że odgadłeś.

    Dzięki za miłe słowa :)

    ReplyDelete
  4. Ohh, uwielbiam ten cytat. ♥ Stylizacja mi się podoba, świetny makijaż. :)

    ReplyDelete
  5. Zaprawdę cudna stylizacja! C: Fajnie że znowu jesteś na blogu, dosyć długi Cię nie było... Tylko te botki bym zmienił bo są zbyt sportowe.

    ReplyDelete
  6. Harry Potter ♥ jedna z lepszych rzeczy na tym świecie (;

    ReplyDelete
  7. Harry! :D Uwielbiam ten moment, kiedy Hermiona to mówi.

    Stylizacja bardzo fajna, zauważyłam, że lubisz te jazzówki z Basics.

    ReplyDelete