14 August 2012

When we first came hear we were cold and we were clear.

Hej. Dziś mam beznadziejny humor, chociaż ta stylizacja nieco mi go poprawia, wydaje mi się naprawdę ciekawa <jaki samozachwyt> no i przy okazji mój pierwszy porządny makijaż <tak mi się wydaje>. Co do makijażu, to nie pierwszy porządny na stardoll, bo kiedyś robiłem metamorfozy i czasem mi jakiś dobry makijaż wyszedł, jak ktoś miał dużo dobrych cieni, ale na moim koncie to pierwszy dobry makijaż bo dopiero dziś obkupiłem się w kosmetykach, do tej pory miałem ogromne braki <nadal tak jest, ale już troszkę lepiej>. Miał być jeden screen, ale z daleka nie widać makijażu dobrze :<


Sukienka- Dolce & Gabbana
Torba- Antidote
Platformy- Rio
Bransoletka, której nadużywam- Mortal Kiss
Kolczyki- Jean Paul Gaultier

I mejk apik

Florence + The Machine- Spectrum

14 comments:

  1. przepiekna, ale torbę zdjąc i idealnie <3
    makijaż mniami <3

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Przeszedłeś samego siebie :D

    ReplyDelete
  4. Ojej *.* Śliczna, cudowna i świetna.
    Makijaż bomba

    ReplyDelete
  5. Do mnie ta stylizacja jakoś nie przemawia, założyłeś tylko sukienkę która jakoś nie zachwyca a do tego dodałeś torbę, buty i kolczyki. Może gdyby włosy były troszkę inne, a nie kolorowe to byłoby ładniej. c:
    A co do make-up'u - C U D O człowieku. I nie liczyłem ile razy w swojej wypowiedzi użyłeś słowa 'makijaż' w zestawieniu z różnymi przymiotnikami haha! ;-p

    ReplyDelete
  6. Świetne kolory, bardzo mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  7. Do mnie również stylizacja nie przemawia. Moją pierwszą reakcją było: boże, co to jest, po kilku minutach stwierdziłam, że jednak nie jest tak źle, ale jak już powiedziałam, stylizacja do mnie nie przemawia, nie mój styl.

    ReplyDelete
  8. świetny make-up *.* dopasowałeś wszystko do niebieskego. Bosko!!

    ReplyDelete
  9. @Tynka, Magda, DarkSun, Paula, Karolina

    Dzięki ;)

    @Szymek
    Co do kiecki, to myślę, że jest wystarczająco strojna i nie trzeba do niej wielu dodatków ;p Dzięki. Aj, sorka za te powtórzenia, zazwyczaj mi się nie zdarzają ;p

    @Xylo
    Dzięki za opinię. Zastanawia mnie tylko, dlaczego od jakiegoś czasu jesteś do mnie negatywnie nastawiona, zrobiłem Ci coś?

    ReplyDelete
  10. Stylizacja niezbyt mi się podoba, to przez tę okropną kieckę, ale łoczy to rzeczywiście bosko pomalowane :>

    ReplyDelete
  11. brak mi słów , w pozytywnym znaczeniu oczywiście . :D

    ReplyDelete
  12. Bosko! Oczy, ah te oczy oddaj :p

    Kinga.

    ReplyDelete
  13. Schrupałabym z chęcią *o* Bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete