14 August 2012

You know I can't love

Wydawałoby się, że po powrocie ze wsi (świeże powietrze, spokój i te sprawy) powinnam być naładowana pomysłami. Jednak, pogoda psuje wszystko. W sumie, to lubię siedzieć w domu jak pada. Może coś jeszcze dziś popiszę, w oczekiwaniu na napisy do pierwszego odcinka nowego sezonu Grimm. 
Zmieniłam trochę doll, ale i tak w 100% nie jestem z niej zadowolona. Czegoś mi brakuje, coś mi nie pasuje i wydaje mi się, że jest strasznie nijaka.



blazer RIO
legginsy RIO
body Tampax Pearl
naszyjnik RIO
kapelusz Bonjur Bizou
paski Voile
bransoleta PPQ
torba Limited Edition
buty PPQ/RIO

Of Monsters and Men Love Love Love

9 comments:

  1. Och, jak ślicznie, no ubóstwiam Cię wprost za ten outfit. A twarz ładna, tylko brwi bym zmienił ;)

    ReplyDelete
  2. super, widze zmiane, podoba mi sie ! :)

    ReplyDelete
  3. cudo, ale bez torby byłoby lepiej. :3;*

    ReplyDelete
  4. Postarałaś się! Uwielbiam kiedy pipule z damskimi doll na SD zakładają na te legginsy. Ale nie każdy potrafi je wykorzystać. Z tego co pamiętam to dobrą stylizację z nimi widziałem niegdyś u green apple, ale Ty i tak ją pobiłaś.
    Panterkowy cardigan jest świetny. Sam bym go kupił gdyby było mnie staaaaaaać, smutna prawda, nie mam SD.
    +Piosenka bardzo fajna, chyba ściągnę sobie Ich cały album.

    ReplyDelete
  5. Bosko, torebka jak najbardziej tu pasuję.

    ReplyDelete
  6. to jest cudne <3 Magda Genialna

    ReplyDelete