19 September 2012

Everybody wants to go to Japan. Everybody wants to go to Japan.

Wracam po kilkudniowej przerwie. Strój poniedziałkowy, ale nie zdążyłem go dodać tego dnia, natomiast we wtorek wróciłem do domu o 18 a lekcje robiłem do północy, nie ma to jak środy i maraton najtrudniejszych przedmiotów. Szkoła zaczyna się naprawdę rozkręcać. Dziś była kartkówka z polskiego. Napisałem wszyściutko, szykuje się piątka. Jest mi dziwnie smutno i pada deszcz. Będę chyba chory, już to czuję. 

Tak na poprawę nastrojów, mała retrospekcja:

Poniedziałek. Język angielski. Przerabiamy stronę bierną. Chłopak siedzący przede mną (nie grzeszy inteligencją) odwraca się do mnie (próba zaimponowania? Nie wiem co to było...) i mówi:
- Nie lubię tego czasu.
- To nie jest czas.
- .____. 
Koniec naszej intelektualnej gadki. Gdzie ja żyję?

Stylizacja orientalna, od razu skojarzyła mi się z piosenką Cocorosie. Mało dodatków, bo sukienka sama w sobie jest ozdobą. Wyzwanie numer 8.


Sukienka- Young Hollywood
Platformy- Yves Saint Laurent
Kopertówka- Archive + Dolce & Gabbana




Cocorosie- Japan

6 comments:

  1. Inteligenty ten typek, nie ma co :D Nie podoba mi się ta sukienka, ale stylizacja jest ok.

    ReplyDelete
  2. haha. ludzie są cudowni :)
    fajne połączenie kopertówek. I ogół stylizacji mi się podoba :))

    ReplyDelete
  3. Sukienka sama w sobie jest zajebista! Trzeba dostrzec jej piękno. Ładnie by wyglądała przy krótkich włosach, mniej słodkiej twarzy, z kwiatka też bym zrezygnował.

    ReplyDelete
  4. @Patryś
    To orientalna stylizacja, wzorowana na Japonii, kwiatek jest tu niezbędny. Twarz będzie słodka, aż do bólu. Przy półdługich włosach nie prezentuje się też źle.

    @Magda, DarkSun
    Dzięki ;)

    ReplyDelete
  5. Słodko :) Makijaż oczu bardzo ładny ^^

    Kinga.

    ReplyDelete