19 September 2012

Colder and colder.

Robi się coraz zimniej, ale to mi nie przeszkadza, wręcz przeciwnie, wczesna jesień to moja ulubiona pora roku. Chciałam zrezygnować z treningów, ale wygląda na to, że nie będę mogła, bo jestem w pierwszym składzie i nie ma kto za mnie grać. No trudno się mówi, dobrze przynajmniej, że trening raz w tygodniu.
Słucham sobie Ellie Goulding i jest naprawdę fajna, przyjemna dla ucha.
Przepraszam, ale znowu smutno i ponuro, następnym razem postaram się o coś kolorowego.



blazer Elle
cardigian It Girls
golf Apres Ski
kamizelka Archive
legginsy RIO
buty Elle
skarpetobuty Archive
torba Bonjur Bizou


6 comments:

  1. Bardzo fajnie, jest naprawdę ciekawie. Zbieram się do zrobienia jesiennej stylizacji, ale mi coś nie idzie. Ellie Goulding jest świetna ;)

    ReplyDelete
  2. też lubię jesień.
    zawsze mniw wkurza że wlosy są z pixelków, bo jak wejdę do Ciebie to aż tak rozpikselowane nie są.

    cudna <3

    ReplyDelete
  3. @Tynka
    Bo jak powiększam, to się pikselizują. :/

    ReplyDelete
  4. Nawet fajnie, tylko włosy strasznie sztucznie tu wyglądają.

    ReplyDelete
  5. uwielbiam jesienne klimaty ♥

    ReplyDelete