15 September 2012

I really want to forget things that have happened

Wczorajszy dzień był okropny. Zajęcia artystyczne zepsuły mi całkowicie humor. Były na pierwszej godzinie lekcyjnej. Nauczyciel muzyki chyba mnie nie lubi, bo wziął mnie jako pierwszego do prezentowania zespołów. Poza tym tylko mi przerywał co zdanie, tylko mi dogadywał i tylko mnie próbował poniżyć. Zero taktu, ja opowiadam o Florence, a on wtrąca swoje 4 grosze, czy ktoś go prosił? Ja mu nie przerywam jak mówi. Na matematyce nauczycielka wzięła mnie do tablicy, a humor miałem zabójczy. Potem nudna historia, wyczerpujący polski i test z angielskiego. Powrót do domu i czekanie na Young Hollywood. Chyba na żadną limitowaną kolekcję nie czekałem nigdy tak długo, siedziałem 5 bitych godzin odświeżając co chwila starplazę. Ale opłaciło się, mam to co chciałem.

Aby pozbyć się braku natchnienia, postanowiłem, że zrobię sobie wyzwanie. Codziennie zrobię stylizację z ciuchem z nowej kolekcji YH. Oto pierwszy set:

 Sukienka- Young Hollywood
Szpilki- Lanvin
Kopertówka- DVF
Bransoletka- DVF

Dziś bez piosenki.

Florence + The Machine- Howl

7 comments: