15 September 2012

I was alone, face to face with the sea

W czwartek leciał mój ulubiony film. Trafiłem na niego przypadkiem, cieszyłem się, że zostawiłem włączony telewizor. Film zaczął się o północy, ale nawet wizja następnego dnia i muzyki na ósmą rano nie zniechęciła mnie do obejrzenia tego wciągającego i smutnego dramatu. Skończyło się około 3. Poszedłem spać, by wstać trzy godziny później. Mimo to, nie czułem zmęczenia, ale dało o sobie znać później...

Wyzwanie numer 2 i chyba numer 3 zarazem bo w tej stylizacji użyłem aż 2 ubrań z nowej kolekcji YH, myślę, że sprawnie mi pójdzie :D


Koszula- Young Hollywood
Spódnica- Young Hollywood
Obcasy- Alice + Olivia
Kopertówka- Bonjour Bizou

Połączenie bieli, kobaltu i brązu/beżu. Wiecie co mi sprawiło największy kłopot? Makijaż i fryzura, ale myślę, że obecne są w porządku :>


Agnes Obel- Brother Sparrow

6 comments:

  1. a mi ta spódniczka do niczego nie pasowała i byłam zła że ją kupilam. Gratuluję znalezienia bucików. Fajnie wygląda ta kitka ze spódnicą. Piękny makijaż. Ogólnie wszystko idealnie dobrane <3 LOVE.

    ReplyDelete
  2. Stylizacja świetna, aczkolwiek przy mojej jasności ekranu czuje się, jakbym patrzyła wprost na słońce (:

    ReplyDelete
  3. jakie włoooosy *.*


    świetna (:

    ReplyDelete
  4. Nie podoba mi się, sorki. :c Niepotrzebnie zrobiłeś niebieskie włosy i tak wyraźny niebieski makijaż. c:

    ReplyDelete