30 September 2012

I thought... I thought You liked me...

Dodam tą stylizację i koniecznie muszę się wziąć za lekcje.

Historia powstawania stroju jest dosyć rozbudowana. Początkowa wersja wyglądała tak: sukienka z DVF, bransoletka i kopertówka tej samej marki i buty z YH. A w jeszcze wcześniejszej były kolczyki Dior'a i okulary z Voile, ale z nimi się pożegnałem. Coś mi jednak nie pasowało. Skądś kojarzyłem już polączenie torebki, sukienki i bransoletki. Zajrzałem w google na screen zimowego DVF. Jak się okazało manekin miał na sobie te wszystkie 3 elementy + rajstopy i miętowe butki. Postanowiłem, że trzeba by to zmienić, nie będę się przecież ubierać jak manekin... Zacząłem kombinować z sukienką. Dodałem spódnicę i jeszcze jedną sukienkę pod spód by zmienić kształt góry i wyszło tak jak jest teraz, mi się podoba :D + Dziękuję Lanie za pomoc :) 

PS. Wyzwanie dwudzieste drugie chyba.


Sukienka- DVF + PPQ Of Mayfair + Rio
Kopertówka- DVF
Bransoletka- DVF
Obcasy- Young Hollywood



Lucia- Silence

7 comments: