30 September 2012

I belong with you, you belong with me, my sweet Poland.







Wczoraj miałem dzień zepsuty od rana. Sobota, a trzeba było iść do szkoły! A to dobrowolne zajęcia do egzaminu, wolałem iść, bo jutro mam test z całej pierwszej klasy, trwający ponoć 30 minut, nie wiem czy dam sobie z nim radę (OBY!!!). Poza tym, to ostatnio odczuwam lekką niechęć do tego całego stardollowego zgiełku. Zaczyna mnie to nudzić, bo SD bez statusu SuperStar nie jest tym samym. A kasy szkoda (bo w końcu poszedłem po rozum do głowy). Chciałem już od jakiegoś czasu zrobić coś związanego z Polską. Znalazłem w schowku flagę Egiptu, a że są na niej kolory biały i czerwony, to postanowiłem to wykorzystać. Przerabiałem trochę w programie graficznym, bo musiałem usunąć zbędne elementy flagi.

~Kapelusz - b. Bizou
~Płaszcz -  Fallen Angel Boys
~Koszula - Mr.
~Spodnie - Fallen Angel Boys
~Buty - Film Theory



4 comments:

  1. Ja akurat jakąś miłością do Polski nie pałam, więc na kolana mnie nie powaliło, ale wyszło fajnie ;) Dobry kolor włosów :D

    PS. "belong TO" chyba powinno być ;p

    ReplyDelete
  2. Twoja twarz jest cudna, nie mogę oderwać oczu. Tak samo jak od tajemniczego stroju o.O

    ReplyDelete
  3. Dokładnie, twarz świetna. Jak zawsze ;)
    a.

    ReplyDelete