16 September 2012

I'm not very good at making friends

Wiecie co? Przeczytałem dziś "Balladynę" i powiem Wam, że to jedna z najdziwniejszych i najgłupszych książek. W ogóle cały ten romantyzm to strasznie dziwny okres.


Wyzwanie numer 7, tak? Chyba przestanę liczyć. Tym razem buty.

PS. Ha, w końcu mam sposób na zrobienie złotych cieni do oczu :D

Top-  Young Hollywood + 2x Original Future
Spódnica- Bonjour Bizou
Buty- Young Hollywood
Kopertówka- Bonjour Bizou + Millionaire Mansion Fashion


Kolejne PS. Jeśli ktoś z Was ma jakiś ładny, zwykły czarny top, bez dekoltu i chciałby sprzedać, to ja chętnie kupię, bo mi takowych brak. 
Z początku nie wiedziałem czy dać tą stylizację, ale potem zdecydowałem, że ją wstawię. Widzicie jak podobne są paski na butach i na torebce?


The XX- Basic Space

10 comments:

  1. Bardzo ciekawie, jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych.

    ReplyDelete
  2. @Magda, DarkSun
    Dziękuję bardzo ;)

    @Mel_lisboa
    Thank You very much ;)


    Ojacie, mi się zdaje czy ktoś z zagranicy mi napisał, że mam fantastyczny strój? Jupi :D

    ReplyDelete
  3. Już mówiłam że ładna, że dobry patent na cienie, brokat faktycznie identyczny, i w ogóle oh ah eh.


    a balladyny dalej nie rozumiem^^

    ReplyDelete
  4. Balladyna jest spoko, to jedna z książek, którą miałam w pracy maturalnej. Jeżeli chcesz coś głupiego to proponuję zagłębić się bardziej w romantyzm i przeczytać kilka pozycji, które są w lekturach licealnych, a następnie dobrnąć do kolejnej epoki, w której książki są jeszcze gorsze.

    ReplyDelete
  5. Mraśnie. Uroku zawsze dodaje Ci ten dzióbek.

    ReplyDelete
  6. Bardzo mi się podoba. A co do Balladyny - czytałam ją w szóstej klasie i taka strasznie zła nie była :D

    ReplyDelete
  7. Balladyna złą lekturą? :)) Poczekaj no na "Dziady", " Wesele" albo "Nie-boską komedię" :)

    Stylizacja bardzo mi się podoba :) W ogóle jestem pierwszy raz na tym blogu, a poziom, jaki tu prezentujecie jest bardzo wysoki i aż chce się iść przebrać swoją dollkę :) Oby tak dalej! Postaram się częściej tu zaglądać :)

    ReplyDelete
  8. Śliczna! Czy ja już Ci pisałam że robisz piękne makijaże? <3

    Kinga.

    ReplyDelete