17 September 2012

Throw your sticks and stones

Doszłam do wniosku, że pewnym osobom wszystko co zrobię nie będzie się podobać, bo po prostu mnie nie lubią, co jest dość subiektywną postawą, ale cóż zrobić. 
W szkole dość nudno, zamierzam zrezygnować z treningów siatkówki, ale jeszcze do końca nie wiem, bo w sumie jestem w pierwszym składzie, mimo to straciłam motywację. W sobotę wybieram się na 'Jesteś Bogiem', chociaż fanem rapu nie jestem, to lubię dobre, polskie filmy. 


płaszcz Windows of the World
spodnie It Girls
top Pretty 'n Love/Killah
buty Milionaire Mansion fashion
torebka Givenchy


8 comments:

  1. Ładnie, bardzo ładnie, ja bym dodał tylko podszewkę ;)

    A ja nawet nie wiem, że taki film będzie o.O

    ReplyDelete
  2. Też się zamierzam wybrać na ten film kiedyś. Stylizacja bardzo dobra, zazdroszczę spodni.

    ReplyDelete
  3. Po tym, co tu widzę, muszę kupić ten płaszcz (: Nie przekonuje mnie tylko torba, a konkretniej jej kolor.

    ReplyDelete
  4. @Allesandra92
    Ja też bym wolała, żeby jej odcień był bardziej zbliżony do płaszcza, ale w końcu stwierdziłam, że pasuje do kwiatka na topie :D

    ReplyDelete
  5. Ja kocham Fokusa, nie całą paktofonikę. Kolega mi ciśnie że jestem pseudo, a filmu nie zrozumiem (może to dlatego, że Magik wyskoczył przez okno, ale czego tu nie rozumieć). Także z podjarką czekam na piątek! A stylizacja cudowna, oddawaj spodnie <3

    ReplyDelete