30 September 2012

I'm so excited!

W stanie, o którym mówi tytuł posta jestem od wczoraj. Jest tak, ponieważ wczoraj byłam na RockFest i stałam pod sceną, kiedy występowali Curly Heads z Dawidem Podsiadło na czele. Mam autograf i zdjęcie, na którym praktycznie nic nie widać, ale liczy się sam fakt. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś (może niedługo) znowu dadzą koncert, a wtedy już będę na tyle mądra, że wezmę ze sobą aparat. 
PS Zmienił mi się plan i nie jestem zadowolona. WF na pierwszej, drugiej czy trzeciej godzinie lekcyjnej? Bitch please.

Wahałam się, czy wstawiać tę stylizację, bo jest dość prosta i niczym szczególnym się nie wyróżnia. 


koszula Windows of the World
spodnie It Girls
buty Dior
kopertówka YSL
wianek Jean Paul Gaultier

7 comments:

  1. Torebkę inną.
    strasznie mi się podoba połączenie wianka z tą bluzką *.*

    ReplyDelete
  2. Świetna stylizacja, ale tak jak mówi Dark Sun, mogłaś zmienić kopertówkę.

    ReplyDelete
  3. @DarkSun, Piotrek

    Właśnie nie mogłam znaleźć innej pasującej, ta mnie też do końca nie zadowala.

    ReplyDelete
  4. Właśnie wianek dopełnia według mnie całość tej stylizacji, bez niego byłaby mdła.

    ReplyDelete
  5. Torebka mi bardzo nie pasuje, poza tym ładnie ;)

    ReplyDelete