29 September 2012

People My Age Are Idiots

Kolejna retrospekcja z cyklu "Inteligentne osoby wokół mnie". Pamiętacie może tego chłopaka od strony biernej? Nie przestał mnie zaskakiwać. W poniedziałek była kartkówka z niemieckiego, na której się nie pojawił. Zadzwonił do mnie w środę, dzień przed kolejnym niemieckim by spytać się mnie co było. Wymieniam: Pierwsze polecenie polegało na przetłumaczeniu zdań, w drugim było około dziesięciu słówek i trzecie... No właśnie, tu się zaczął problem. Polecenie brzmiało: Utwórz od czasownika rzeczownik. No tak, trzeba prościej, zapomniałem, że on nie rozumie takim skomplikowanym językiem. No to tak. Masz czasownik "śpiewać" na przykład i masz zamienić to na "śpiewanie". Rozumiesz? Jego odpowiedź mnie totalnie zdemotywowała: "To jest taka swoista odmiana przez osoby?"  Co on powiedział o.O? Odmiana przez osoby .____.? Swoista :__:? "Tak, tak." Nie chciałem mu niszczyć tej beztroskiej nieświadomości, że zamiana czasownika na rzeczownik nie ma nic wspólnego z odmianą przez osoby. Koniec rozmowy.

Stylizacja teraz. Wyzwanie dwudzieste. Nie wiem czy wyszło dobrze. Wiedziałem, że z tą torebką nie będzie łatwo. W ogóle z zielonymi ubraniami nie jest łatwo. Ale myślę, że jest przyzwoicie.

Top- Original Future
Spódnica- PPQ Of Mayfair
Żakiet- 2x Stardesign Fashion
Obcasy- Rio
Torebka- Young Hollywood


Emiliana Torrini- Beggar's Prayer

8 comments:

  1. hahaha. najlepiej przytaknąć ;d

    mi się podoba :)

    ReplyDelete
  2. Hahahahaha, twój kolega jest taki fajny xD

    A co do stylizacji to nie wiem, czy mi się podoba, czy nie.

    ReplyDelete
  3. @Piotrek
    To nie jest mój kolega i wcale nie sądzę, by był fajny, wręcz przeciwnie.

    To się dowiedz :)

    ReplyDelete
  4. Aha, czyli nie tylko ja tak myślę, ze mój rocznik to prawie sami idioci, miło. Pewnie dlatego uganiam się za starszymi chłopakami, o jakieś 5-6 lat :3

    A stylizacja jak zawsze świetna, genialny jest żakiet w tym kolorze. Plus wielkie brawa dla Ciebie, jesteś jedną z naprawdę nielicznych osób które dobrze wyglądają w tej fryzurze.

    ReplyDelete
  5. Kolory okropne. Rzygam takim odcieniem zieleni.

    ReplyDelete
  6. Jest tak soczyście! :3 Dobrze że nie dodawałeś dużej ilości kolorów, bo zielony sam w sobie jest tu cudowny. I pomijam to, że ten odcień kojarzy mi się z drogowcami, a to przez swoją jaskrawość, ale gdy potrafi się to wykorzystać, to efekt jest naprawdę zniewalający. c:

    ReplyDelete
  7. Idiots. Idiots everywhere.

    a stylizacja fajna.

    ReplyDelete
  8. Jejku cudnie! Świetne połączenie :D wiem, wiem powtarzam się.

    ReplyDelete