29 September 2012

What if... all Your dreams came true?

Miałem się zabrać za lekcje dziś, żeby nie zostawiać wszystkiego na jutro. Nie zrobiłem nic. Może zaraz coś zacznę, z tych łatwiejszych tj. niemiecki, angielski, technika. Na końcu wstawię piosenkę, do której link podesłała mi osoba, z którą ochłodziły mi się stosunki. Zaskoczyła mnie. Jest niemożliwa. To kolejny powód, dla którego żałuję, że nie dogadujemy się tak jak kiedyś.

Numer dwadzieścia jeden (jak już mi się nie chce liczyć, a tu końca nie widać :c). Tym razem buty. Właściwie to nie jestem do końca zadowolony z ich zakupu. Są nieco koślawe. Stylizacja w kolorach: czarnym, kremowym i ze złotymi dodatkami. Właściwie mam mieszane uczucia co do stylizacji. Chociaż, nie jest chyba tak źle, co?

Top- PPQ Of Mayfair
Spódnica- Tingeling
Kopertówka- Rio
Okulary- Dolce & Gabbana
Szpilki- Young Hollywood
Naszyjnik- Coco Chanel



There are still some things I’d like to say to you
Some things you should see
but since we're not that close no more
I’m gonna have to let it be ♥

Lacrosse- You Can't Say No Forever

15 comments:

  1. @Piotrek

    Są gusta i guściki.

    ReplyDelete
  2. Fakt jest dziwnego. Spódnica. Chociaż według mnie i tak świetnie wykorzystana :)

    ReplyDelete
  3. nie, jest fajna. Znawca Marchewka przemówił.

    haha, jutro odrobisz lekcje :P
    i będzie "nie zdążę, nie zdążę!"

    ReplyDelete
  4. ej, nie wiesz że żartowałem w KG, a w tym komentarzu to mi chodziło, że fajne kolory były... ale widocznie teraz ty nie zrozumiałeś "ironii na mój sposób"

    ReplyDelete
  5. @Mała mi
    Rzeczywiście, nieco ekstrawagancka ta spódnica. + Dzięki :D

    @Tynka
    Dzięki :D

    Ach, zapewne tak będzie ;p

    @Adrian
    Ach, takie rzeczy chyba możemy wyjaśniać sobie na priv, a nie publicznie na blogu o.O

    ReplyDelete
  6. Stylizacja jest dla mnie bardzo dobra. Butów osobiście nie lubię, ale skoro ty je wykorzystałeś to jest jasne ze będą wyglądać świetnie. Gdyby tylko ten obcas byłby jakiś kremowy, a nie biały (bo to chyba biały, nie?) to już w ogóle. Cudo.

    ReplyDelete
  7. Ciekawe wykorzystanie spódniczki. Podoba mi sie!

    ReplyDelete
  8. Śliczna. Ja zmieniłabym tylko włosy,ale te też mogą być. Jesteś coraz lepszy :))

    ReplyDelete
  9. Stylizacja jest bardzo ciekawa, ale te okulary lekko mi przeszkadzają, nie potrafię wyjaśnić czemu, ale jest w nich coś, co mnie denerwuje haha.

    ReplyDelete
  10. Jestem na nie. Nie wiem czemu, ale kompletnie mi się nie podoba

    ReplyDelete