26 September 2012

Picture a world where all the boys and girls are impeccably well dressed

Praca jest na konkurs na stardoll-i-my, ale chciałam ją wstawić na bloga. 
Jest też coś, o co chciałabym się Was poradzić, a właściwie poprosić o opinię. Jak wiecie, 30 września jest dzień chłopaka i z tejże okazji, zrobiłyśmy z dziewczynami zrzutkę po 5 zł i kupiłyśmy chłopakom takie gumowe szkieletory (które, nawiasem mówiąc, są całkiem fajne :D) i przysypałyśmy je cukierkami. Myślicie, że przynajmniej udadzą, że się im podoba? 


sukienka Sonia Rykiel
spódnice DKNY/Voile
koszulka RIO
buty RIO/Antidote
kopertówka Young Hollywood/Special Offer
pasek Apres Ski
bransoletka Bonjur Bizou
wisiorek Gucci

3 comments:

  1. Stylizacja bardzo ładna :> Jedyne co mi się nie podoba to torebka, wystarczyłaby ta jedna z YH ;p
    Hm, ja zawsze mówię co myślę, więc jeśliby mi się nie spodobało to na pewno nie omieszkałbym powiedzieć, ale na pewno doceniłbym Wasz gest :>

    ReplyDelete
  2. Buty zbyt obszerne jak na stylizacje. Ogólnie bardzo ładnie.

    ReplyDelete
  3. A mi się podobają takie 'obszerne' buty. Cała stylizacja wyszła wspaniale :)

    ReplyDelete