27 September 2012

I miss my best friend

Dziś bardzo boleśnie uświadomiłem sobie coś.
Właściwie nie coś, coś nie jest dobrym słowem.


17 i 18


Top (właściwie sukienka)- Young Hollywood
Spódnica- PPQ Of Mayfair
Żakiet- ELLE
Torebka- Windows On The World
Pasek- Bonjour Bizou
Obcasy- Young Hollywood


Wiem, że torebka zbyt wyblakła, ale bardzo pasowała mi do żółtych trójkątów na obcasach. Mam katar i kaszel i idę jutro do szkoły, tylko ja robię takie szaleństwa.

Florence + The Machine- Breaking Down

8 comments:

  1. Fajnie, ale dość zwyczajnie :

    ReplyDelete
  2. Nie tylko ty, ja też jestem podziębiona. Takie uroku jesieni.

    Zauważyłam, że większość stylizacji to połączenie dwóch kolorów. I zawsze wychodzi ci to świetnie.

    ReplyDelete
  3. @DarkSun
    Dzięki ;) Wiem, to pewnie się tak wydaje przez ten blazer i dużą ilość czerni.

    @Tynka
    Dzięki :D

    @Magda
    Tak, masz rację, staram się zachować kolorystyczny ład ;) Zazwyczaj korzystam z 2 lub 3 kolorów góra w stylizacji. No i dziękuję ;]

    @Imagination.
    Dzięki :D Chciałem jakąś krótką, ale wszystkich innych krótkich nadużywam, więc postanowiłem użyć tej ;p

    ReplyDelete
  4. Ja bym zmieniła buty i fryzurkę. Połączenie żółci i czerni MEGA :3

    Kinga.

    ReplyDelete
  5. Fajnie, tylko te włosy są za krótkie i tu akurat nie pasują. :c

    ReplyDelete