19 September 2012

Wszystko jest w porządku. Tylko nikt nie jest szczęśliwy.

Jak widać nadrabiam straty. Mam jutro mało lekcji i to dość łatwych, więc mam dziś, powiedzmy "wolne". Dzisiejsza stylizacja i zarazem 9 i 10 wyzwanie, bo użyłem dwóch rzeczy z YH nowego. Nie wyobrażam sobie innego połączenia tych dwóch elementów- bluzki i spódnicy. Myślałem, że wszystkie dodatki będą czarne, spodziewałem się, że nie będę mieć nic w kolorze jasnożółtym/kremowym (właściwie jak fachowo nazwać ten kolor?). Byłem mile zaskoczony, gdy okazało się, że mam kilka takich dodatków i właśnie ich użyłem, najbardziej jestem zadowolony z ogromnego pierścionka zrobionego z Dior'owej opaski.

Dodam piosenkę, którą dziś poleciła mi przyjaciółka, pierwszy raz słyszę o Dillon, ale przesłuchałem kilka jej piosenek i każda jest fantastyczna, polecam ;)


Top- Young Hollywood
Spódnica- Young Hollywood
Torebka- Tingeling
Obcasy- Dior
Pierścionek (opaska w rzeczywistości)- Dior


Dillon- Thirteen Thirtyfive

7 comments: