24 October 2012

I don't need religion. I have a conscience.

Dziś totalnie na spontanie. Mówię o stroju oczywiście. Postanowiłem zrobić coś z tymi spodniami. Uznałem, że nie będę się za bardzo nad tym strojem zastanawiać, dobrałem dodatki, które pierwsze mi przyszły na myśl. Najpierw miało być szaro-czerwono, potem zmieniłem koncepcję na szaro-biało i powróciłem do pierwszej koncepcji, ale jest ona w innym wydaniu niż miała być na początku. Osobiście jestem zadowolony i myślę, że takie proste outfit'y też potrafią przykuć uwagę.

Co do nowego sklepu z kosmetykami to się załamałem widząc ceny, mam tylko jeden cień. Tak, ten za 19 starmonet. Może bym i się obkupił w tych kosmetykach, ale wiem, że do Harrods'a ma dojść kolekcja Versace, Cavalli, Galliano i Supertrash Girls, a na ubraniach bardziej mi zależy niż na kosmetykach...

Top- Basics
Sweter- Mr.
Rurki- No Name (JPC)
Koturny- Bonjour Bizou
Naszyjnik- St. Trinians 2

Maria Peszek- Nie Ogarniam

16 comments:

  1. fajna, fajna, fajna :)
    szary z czerwonym mniam, a prostota dodaje uroku

    ReplyDelete
  2. trochę zbyt prosto, ale ładnie.
    Adrian nie czepiaj się. -.-

    ReplyDelete
  3. Mi się podoba, tylko włosy średnio.

    ReplyDelete
  4. Dzięki za komentarze.

    @Adrian
    Ja nie powiem jak tandetnie wygląda Twoja ciemna karnacja i błękitne tęczówki oczu.

    ReplyDelete
  5. @Adrian
    Nie mam zamiaru wchodzić z Tobą w tego typu puste gadki. Jak wiesz, jestem osobą bardzo porywczą i już ciśnie mi się na usta parę niecenzuralnych epitetów, aczkolwiek tym razem zachowam spokój i honor. Prosiłbym Cię też, abyś swoich prywatnych pobudek nie publikował w komentarzach, bo nie są one do tego. Twój przedostatni komentarz jest więc całkiem zbyteczny. Masz mi coś do powiedzenia, napisz gdzie indziej.

    ReplyDelete
  6. Ale ładnie, chyba przez te włosy, jeden z twoich najlepszych outfitów :)

    ReplyDelete
  7. Fenomenalnie, tylko włosy mogły mieć inny kolor, ale mimo to ♥ Chyba kupię sobie ten sweterek haha

    ReplyDelete
  8. Zazdroszczę Ci tych butów. Ostatnio ich szukałam, ale bez skutku.
    Stylizacja jest wspaniała. :)

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam! Te kolory są booooooskie :D

    ReplyDelete