24 October 2012

Rule number two: just don't get attached to somebody you could lose

Obejrzałam w końcu film, którym od jakiegoś czasu dużo osób się strasznie jarało. Jest to mianowicie hiszpański melodramat 'Trzy metry nad niebem' oraz jego sequel - 'Tylko ciebie chcę'. Szczerze mówiąc, rzadko kiedy naprawdę podobają mi się filmy o miłości, a szczególnie tej nieszczęśliwej, natomiast ten jest naprawdę niezły.
 Mam nadzieję dodać dziś jeszcze jedną stylizację, ale nic nie obiecuję, bo chyba wezmę się za metamorfozy. 


spódnica Bonjur Bizou
top Givenchy
szpilki Archive
kopertówka Decades
wianek Jean Paul Gaultier
bransoletka Pretty 'n Love

6 comments:

  1. Moja siostra z mamą oglądały obie części, a ja tylko urywkami, moja siostra jeszcze przeczytała obie części.

    Stylizacja ładna, klasycznie, elegancko ;) Zdjąłbym wianek.

    ReplyDelete
  2. a ja bym zmieniła dodatki, ale i tak jest pięknie!

    ReplyDelete
  3. Mam 'Trzy metry nad niebem' na swojej liście filmów do obejrzenia. :)
    Cudowne włosy, stylizacja również.

    ReplyDelete
  4. Stylizacja bardzo mi się podoba, tylko zdjęłabym lub zamieniła te bransoletki.

    ReplyDelete
  5. @xylo
    Właśnie mi też tak nie pasowały jak się przyjrzałam, ale już mi się nie chciało zmieniać :D

    ReplyDelete
  6. Stylka bardzo mi się podoba :D

    ReplyDelete