14 October 2012

Let's get totally, totally fucked

Kolejna dziś stylizacja + wyniki konkursu. 

Co do stylizacji, robiona oczywiście pod torebkę z YH. Butelkowa zieleń i biel. Sterylnie, czysto, elegancko. Zakryłem spodniami w wysokim stanem te okropne paski od butów. Śnieżnobiały blazer, którego w końcu dorwałem dodaje szyku. No. To chyba tyle.

PS. Trzydzieści cztery


Top- No Name
Spodnie- Bonjour Bizou
Blazer- Archive
Pasek- Apres-Ski
Torebka- Young Hollywood
Obcasy- Coco Chanel
Bransoletka- Voile

Moja lalka i zielone cienie są wprost stworzone dla siebie.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nie przedłużając ogłaszam wyniki konkursu na stylizację. Nagrody były takie:

Platformy Frankie Morello- Tlen
Platformy z ćwiekami Frankie Morello- Tlen
Obcasy DVF- ssim30
Obcasy Lanvin- martyniuk9 Clevleen97
Obcasy Alice + Olivia- xylogelena
Obcasy Voile Holiday Boutiqe- miss_miley_van
Obcasy Coco Chanel- Clevleen97
Platformy Alice + Olivia- DarkSun
Brązowe obcasy Alice + Olivia- Thea8888
Złote Obcasy Lanvin- DarkSun

martyniuk9 straciła szansę wygrania butów, ponieważ nie obserwuje naszego bloga. Druga w kolejności do butów była Clev i to ona je dostanie ;)

Macie czas na zgłoszenie się po buty do jutra do 18. Inaczej nagrody przepadną.

Gratuluję zwycięzcom ;)



I piosenka.

Of Monsters And Men- Dirty Paws

9 comments:

  1. Stylizacja mi się podoba, buty świetnie pasują do kopertówki :)

    No i dziękuję za butki :)

    ReplyDelete
  2. Dzięki, już się zgłosiłam :p

    ReplyDelete
  3. Huhu, dzięki Adaś! :*

    A stylizacja bardzo fajna, podoba mi się połączenie bieli i zieleni.

    ReplyDelete
  4. Stylizacja bardzo ładna. Dziękuję za wyróżnienie :)

    ReplyDelete
  5. bardzo ładne :) niesamowity makijaż ._.

    ReplyDelete
  6. Fajna stylizacja :).
    Gratki dla zwyciężców!

    ReplyDelete
  7. Zieleń i biel - totalne cudeńko. Niezbyt często używane jest właśnie takie zestawienie kolorystyczne, zapewne ze względu na małą ilość odcieni tych właśnie kolorów. c;

    ReplyDelete
  8. serio nie jestem obserwatorem?! jestem z wami już trochę długo, w jakiejś loterii tez coś tam kiedyś wygrałam i nie słyszłam żebym nie obserwowała... szkoda bo szukam tych butów przez pół stardolla... :( no ale mówi się trudno, moja wina, chociaż wolałabym nie dostać nic a nie dostać i potem mi to zabrano ;p koniec moich wywodów, suma summarum mnie jest przykro a stylizacja przekonała mnie do butelkowej zieleni ;p

    ReplyDelete