14 October 2012

The more I thought, the more I felt like crying

Zapomniałem Wam przypomnieć o konkursie. A już jest 19 minut po czasie. No nic. Zgłoszeń jest sporo, więc nie mam powodu do zmartwień. Niebawem pojawią się wyniki. 
Cieszę się z wczorajszych 100 darmowych stardollar'ów, kupiłem za nie parę świetnych ciuszków.
Nadeszło wyzwanie Trzydzieste trzecie, dwie trójeczki. Złota torebka tym razem, jest świetna, ale nie lubię sposobu w jaki się ją trzyma i ciężko dobrać coś pod ten kolor złota. Chcę już szybko to skończyć, bo mam w głowie już 6 nowych strojów :D 

 Bluzka- Windows On The World
Spodnie- Bonjour Bizou
Obcasy- Voile + Stardoll And The City
Torebka- Young Hollywood
Naszyjnik- Bonjour Bizou

Of Monsters And Men- Lakehouse


11 comments:

  1. Nie przepadam za tym bluzko-swetrem, ale tutaj chyba pasuje :D
    Ogólnie mi się podoba :)

    ReplyDelete
  2. spodnie fajne.
    kurde, zapomniałam o tym konkursie :/

    ReplyDelete
  3. Piękna :3
    Nie zauważyłem tej torebki w sklepie YH o.O
    Kurdę, ja też zapomniałem o konkursie, a miałem gotową stylizację.

    ReplyDelete
  4. Ta bluzka to troche za bardzo babcina ale w otoczeniu takich dodatków nawet pasuje :D
    Czekam na wyniki kokursu.

    ReplyDelete
  5. Ale sexy doll :D Podoba mi się, i to baaardzo!

    Wielgachny plus za piosenkę.

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam kolor :)
    dobrze wysmażony :DD

    ReplyDelete
  7. Pięknie! Te kolory są boskie :D

    ReplyDelete