31 October 2012

Ochota piękna jak nigdy, ja bez ochoty trwam.









Stylizacja mam nadzieję, że niezbyt 'przekombinowana', chciałem po prostu dać coś totalnie od siebie (możliwe że powtarzam ten tekst, wybaczcie mi). Słucham sobie Hey'a i stwierdzam że Nosowska była i jest cudna. Taka tam róża przy kołnierzu zawsze spoczendos. Damskie buty też wypada czasem włożyć. Czy outfit się podoba czy nie (choć mi bardzo - tekst z serii 'Skromniś Shymeq') to już pozostawiam Wam. c:
~Kapelusz - b. Bizou
~Brylki - Archive
~Sweter - Fallen Angel Boys
~Narzutka - Fallen Angel Boys
~Koszula - Evil Panda
~Róża -Pobliska Kwiaciarnia
~Spodnie - Fallen Angel Boys
~Coś z tyłu w ramach możliwe że lekko wymuszonej oryginalności - BASICS
~Buty - Free

7 comments:

  1. Strój na halloween świetny, ale w kategorii "na co dzień" nie bardzo mnie przekonuje.

    ReplyDelete
  2. A mi się podoba, całość wygląda intrygująco :)

    ReplyDelete
  3. Mi się podoba, a róża jest fantastycznym akcentem.

    ReplyDelete
  4. podoba mi się ale te buty mnie nie przekonują :)

    ReplyDelete