31 October 2012

Trick or treat

Wybieram się dziś na halloweenowe party połączone z urodzinami mojej przyjaciółki. W sumie za nic szczególnego się nie przebieram, postanowiłam wykorzystać moją bluzę z uszami na kapturze i zrobić coś w stylu kota. A tak poza tym, to pisałam dziś kartkówkę z fizyki i czuję, że będzie 5. BTW, mój kolega dziś na pytanie polonistki (po odpowiedzi ustnej) 'Jaki masz numer?' odpowiedział: 'Za mało się znamy, żebym dawał pani mój numer' :D No i pierwsza uwaga w dzienniku mojej klasy w tym roku. 

Kupiłam wczoraj sukienkę z Voile Holiday Boutique i nie żałuję 129 sd wydanych na nią, jest prześliczna, klasyczna i uniwersalna.



sukienka Voile Holiday Boutique
sweter RIO
buty Fallen Angel/Mortal Kiss
pasek Kohl's
torebka Gucci
wianek Jean Paul Gaultier

6 comments:

  1. trochę droga ta kiecka, ale śliczna stylizacja :*

    ReplyDelete
  2. No ta kieska to droga ale co tam
    heh fajną masz klase:)
    Stylizacja bombowa

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Ładnie.

    Moja klasa ma już około 5 uwag.

    ReplyDelete
  5. Ja ostatnio kupiłem tę sukienkę za 20 sd. : )

    ReplyDelete