20 October 2012

This Society Is Stupid.

Miałem nie dodawać dziś stylizacji, czwartej już, ale zorientowałem się, że jest po pierwszej, co znaczy, że jest to dopiero moja pierwsza stylizacja dzisiejszego dnia. Nie ma to jak ja i świetne rozwiązania. Na stylizację miałem już pomysł około dwa tygodnie temu, ale blokowały mnie wyzwania. O, i przypomniało mi się, by podziękować Weronice za sukienkę. 

O matko. Już jest sobota :s

Top- Bonjour Bizou
Spódnica (sukienka w rzeczywistości)- Amyclaire
Torebka- LE
Obcasy- Decades
Bransoletki- DVF
Naszyjnik- Frankie Morello
Wianek- Jean Paul Gaultier
Tatuaż- Evil Panda

Lana Del Rey- Burning Desire

12 comments:

  1. Świetna stylizacja, podoba mi się! :D

    ReplyDelete
  2. Świetna stylizacja chyba sobie ją walne ta tapetę na pulpicie pozwolisz?

    ReplyDelete
  3. ostatnio własnie widziałam ten top w starbazzarze, ale nie kupiłam i teraz żałuję. idealna stylizacja.

    ReplyDelete
  4. Świetnie! Zazdroszczę Ci tej torebki. :)

    ReplyDelete
  5. Dziękuję za wszystkie komentarze ;)

    @Emaila
    No jasne, że się nie obrażę :D

    ReplyDelete
  6. Lubię tę kieckę, ale ciężko zrobić z nią stylkę c;
    Tobie wyszło świetnie :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo mi się podoba! :3 I fajnie, że bierzesz pod uwagę także szczególiki, jakimi są np. paznokcie u stóp.
    Od dłuższego czasu przymierzam się do zrobienia jakiejś stylizacji z żółcią, niezbyt mi wychodzi, mam niezbyt dużo ubrań w tym kolorze.

    ReplyDelete